سایر

کسب درآمد از روبیکا

روبیکا یک اپلیکیشن ایرانی با حدود 3 میلیون مخاطب بوده که شما بدون نیاز به فیلترشکن و یا پروکسی می‌توانید در آن کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید.

کسب درآمد از روبیکا یکی از آسان‌ترین راه‌هایی است که منجر به افزایش درآمد شما در کمترین زمان ممکن می‌شود. روبیکا یک اپلیکیشن ایرانی با حدود 3 میلیون مخاطب بوده که شما بدون نیاز به فیلترشکن و یا پروکسی می‌توانید در آن کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید.

درواقع، امکانات و قابلیت‌های روبیکا مانند پخش فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، خرید آنلاین کتاب، پرداخت قبوض، مشارکت در فعالیت‌های نیکوکارانه، برقراری تماس صوتی و بسیاری از امکانات دیگر باعث شده که روز به روز مخاطبان آن افزایش یابند.

با توجه به موارد گفته شده این اپلیکیشن یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد در کشور ایران به‌شمار می‌رود. در ادامه با مهمترین روش‌های کسب درآمد از این اپلیکشین و درامد روبیکا چگونه محاسبه می‌شود آشنا خواهید شد.

صفر تا صد کسب درآمد از روبیکا

بهترین روش‌های کسب درآمد از اپلیکیشن روبیکا عبارتند از:

کسب درآمد به‌وسیله پیام رسان روبیکا

در این روش باید یک گروه در روبیکا تشکیل داده و در آن فیلم و عکس بارگذاری کنید. این فیلم‌ها و عکس‌ها باید بسیار جذاب و مخاطب‌پسند بوده تا مخاطبان شما آن‌ها را دانلود کنند.

به ازای دانلود هر فیلم  یا عکس درآمد شما افزایش می‌یابد. درواقع درآمد شما به حجم دانلود مخاطبان بستگی دارد.

به‌عنوان مثال انواع فیلم آموزشی و یا سریال‌های جذاب با حجم بالا را در سایت خود بارگذاری کنید تا درآمد شما در کمترین زمان ممکن افزایش یابد.

کسب درآمد از روبیکا

کسب درآمد از روبیکا روبینو

روبینو یکی از قسمت‌های اپلیکیشین روبیکا بوده که شباهت زیادی به اینستاگرام دارد. کاربران به‌راحتی در این قسمت بدون وجود شرایط فیلترینگ می‌توانند محتوای عکس و ویدیو خود را بارگذاری کنند.

درآمد کاربران فعال در روبینو، براساس تعداد اعضا محاسبه می‌شود. درواقع، با افزایش تعداد اعضا، درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت. در اینجا شما با مشکلات فیلترینگ برای بارگذاری حجم‌های بالا مواجه نبوده و به‌راحتی می‌توانید فیلم‌هایی با حجم بالا را نیز آپلود کنید.

کسب درآمد از روبیکا از طریق بازی کردن

یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد از این اپلیکیشن، بازی کردن و کسب جایزه است. به بخش «بازی کن، جایزه ببر» بروید و با انجام بازی‌های مختلف و برنده‌شدن در آن‌ها درآمد کسب کنید.

کسب درآمد با آموزش‌های مختلف در روبیکا

یک کانال در روبیکا راه‌اندازی کرده و یک مهارت مانند آموزش زبان انگلیسی، خیاطی و… را به صورت فیلم، عکس، ویس و نوشته در آن آموزش دهید.

با بالارفتن تعداد اعضا، می‌توانید از طریق تبلیغات درآمد خود را افزایش دهید. همچنین، می‌توانید دوره آموزشی ساخته و آن را بفروشید.

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ

همکاری در فروش نیز یکی از آسان‌ترین راهکارها برای کسب درآمد از اپلیکشین روبیکا است. تنها کافیست یک کانال راه‌اندازی کرده و محصولات و خدمات دیگر کسب و کارها را تبلیغ و پورسانت خود را دریافت کنید. درواقع، شما با دریافت یک لینک اختصاصی از سایت یا فروشگاه موردنظر و خرید آن محصول یا خدمت توسط مشتری درآمد کسب می‌کنید.

نکات مهم برای کسب درآمد بیشتر از روبیکا

  • پس از استفاده از اپلیکیشن روبیکا و راه‌اندازی آن، یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند، کسب درآمد بیشتر از روبیکا است. اما چطور می‌توانیم درآمد خود را از روبیکا افزایش دهیم؟ در ادامه با مهمترین راهکارها آشنا می‌شوید.
  • برای بالابردن تعداد فالوورهای کانال روبیکای خود، در کانال‌های پربازدید تبلیغات کنید. همچنین، از همسایه‌ها و آشنایان خود بخواهید که کانال شما را به دیگران معرفی کرده و آن را دنبال کنند.
  • به صورت منظم محتوا تولید کرده و تلاش کنید که محتواهایتان برای مخاطب جذاب بوده و به ماندگاری او در کانال شما کمک کند. همچنین با تولید محتوای جذاب و کاربردی، افراد بیشتر تشویق به دنبال کردن کانال شما می‌شوند. افزایش تعداد فالوور و افزایش درآمد ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند.
  • در ابتدا کانال شما درآمدی نداشته، به همین دلیل، صبر و حوصله پیشه کنید و همچنان به فعالیت خود ادامه دهید.
  • از تولید محتوای بی‌کیفیت بپرهیزید؛ زیرا این نوع از محتوا، باعث ترک کانال توسط و مخاطبان شما خواهد شد.
  • حتماً و حتماً برای تولید محتوا، مخاطبان خود را شناسایی کنید و تولید محتوا را با توجه به نیازهای مخاطبان خود انجام دهید. به‌عنوان مثال اگر مخاطبان شما خانم‌های خانه‌دار هستند می‌توانید با تولید محتوا در زمینه تکنیک‌های خانه‌داری، خانم‌های زیادی را به کانال خود جذب کنید.

 

خلاصه

کسب درآمد از روبیکا از ساده‌ترین روش‌هایی است که به شما در افزایش میزان درآمدتان کمک می‌کند. در این مقاله راهکارهای کسب درآمد از این اپلیکیشن بیان شد. برای کسب درآمد بیشتر از کانال، باید محتوای جذاب تولید کرده و مخاطبین هدف خود را شناسایی کنید. امیدواریم شما با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا