سبک زندگیفیلم ها

معرفی بهترین فیلم‌ های برد پیت

در این مقاله از ایزی بیلد قصد داریم به معرفی بهترین فیلم های برد پیت بپردازیم. برد پیت، نامی که در صنعت سینمای هالیوود به‌عنوان یکی از چهره‌های نام‌آشنا و موفق شناخته می‌شود. او در تاریخ ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳ به دنیا آمد و تاکنون دو جایزه اسکار و دو جایزه گلدن گلوب در کارنامه خود به ثبت رسانده است. برد پیت با بازی در فیلم‌هایی همچون “هفت” و “باشگاه مشت‌زنی” شهرت زیادی جلب کرد و نشان داد که به‌راحتی می‌تواند نقش‌های چالش‌برانگیزی را اجرا کند.

فیلم “آقا و خانم اسمیت ” (Mr. & Mrs. Smith)

این فیلم که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد، به کارگردانی داگ لیمان و با بازیگرانی همچون برد پیت و آنجلینا جولی ساخته شد. این فیلم با حضور 2 بازیگر پرطرفدار سینمای هالیوود آنجلینا جولی و برد پیت؛ داستان زوجی را به تصویر می‌کشد که هر دو به طور پنهانی مأموران مخفی هستند. آن‌ها پس از مدتی درک می‌کنند که هر دو از یکدیگر بی‌خبر هستند و این موضوع به یک رقابت جذاب تبدیل می‌شود. این فیلم با میانگین امتیاز ۶.۵ از ۱۰ در سایت IMDB رتبه‌بندی شده است.

فیلم "آقا و خانم اسمیت

فیلم “به سوی ستارگان” (Ad Astra)

“به سوی ستارگان” یک فیلم علمی-تخیلی است که در سال ۲۰۱۹ به کارگردانی جیمز گری منتشر شد. در این فیلم، برد پیت نقش یک فضانورد را بازی می‌کند که به دنبال پدر گمشده‌اش در فضا می‌گردد. این فیلم با میانگین امتیاز ۶.۵ از ۱۰ در سایت IMDB مورد استقبال قرار گرفت.

فیلم “درخت زندگی” (The Tree of Life)

این فیلم در سال ۲۰۱۱ به کارگردانی ترنس مالیک منتشر شد و داستانی درباره خانواده، حافظه، و منشا زندگی را به تصویر می‌کشد. در این فیلم، برد پیت نقش یک پدر سرپرست خانواده را بازی می‌کند. فیلم “درخت زندگی” با میانگین امتیاز ۶.۸ از ۱۰ در سایت IMDB ارزیابی شده است.

فیلم جنگ جهانی زد (World War Z)

کارگردان: مارک فورستر | نویسنده: درو گودارد

بازیگران: برد پیت، میرل انوس

تاریخ اکران: ۲۱ ژوئن ۲۰۱۳

میانگین امتیازات World War Z درIMDB  ۷  از ۱۰

یکی از جذاب‌ترین فیلم‌هایی زامبی محور که تاکنون اکران شده است، فیلم “جنگ جهانی زد” است. این فیلم به کارگردانی مارک فورستر و بر اساس رمانی پرفروش به نام “جنگ جهانی زد: تاریخ شفاهی جنگ زامبی” از نویسندگی مکس بروکس ساخته شده است.

در این فیلم ترسناک، برد پیت در نقش جری لین، یک مأمور سازمان ملل، حضور دارد. او سفری جهانی را آغاز می‌کند تا از گسترش وحشتناک نسل زامبی‌ها جلوگیری کند. این مأموریت نه تنها مخاطراتی برای جان او به همراه دارد بلکه باید خانواده‌اش را نیز از حمله زامبی‌ها نجات دهد.

فیلم جنگ جهانی زد

فیلم Burn After Reading

کارگردان: برادران کوئن | نویسنده: برادران کوئن

بازیگران: برد پیت، فرانسیس مک دورمند، جرج کلونی

تاریخ اکران: ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۸

میانگین امتیازات Burn After Reading در IMDB  ۷ از ۱۰

فیلم “بخوان و بعد بسوزان” یکی از کمدی‌های سیاه و طنز آمیزی است که با همکاری برادران کوئن ساخته و پرداخته‌ شده است. این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های برد پیت شناخته می‌شود که نظرات مثبت منتقدان را جلب کرده است.

در این فیلم برد پیت نقش همراهی برجسته‌ را ایفا می‌کند. داستان به شکل پازلی طراحی شده است که مخاطب باید تکه‌های مختلف داستان را در کنار هم قرار دهد. این فیلم از جنبه نظریه‌پردازی و پازلی بودن داستان جذابیت خاصی پیدا کرده است.

فیلم SPY Game

کارگردان: تونی اسکات | نویسنده: میشل فراست بکنر

بازیگران: رابرت رد فورد، برد پیت

تاریخ اکران: ۲۱ نوامبر ۲۰۰۱

میانگین امتیازات SPY Game در IMDB: ۷.۱ از ۱۰

فیلم “جاسوس بازی” یکی دیگر از فیلم‌هایی است که حضور برد پیت در آن به عنوان بازیگر اصلی، آن را به یک اثر مهیج و جذاب تبدیل کرده است.

در این فیلم، رابرت ردفورد نقش ناتان مویر را بازی می‌کند، یک افسر سی‌آی‌ای که در دوران بازنشستگی قرار دارد. داستان این فیلم در آخرین ۲۴ ساعت فعالیت مویر قبل از بازنشستگی‌اش جریان دارد. “جاسوس بازی” با داستان معقول و جذاب خود توانسته است تماشاگر را به دنبال رویدادها بدون وقفه‌ای از ابتدا تا انتها بکشاند.

فیلم SPY Game

 فیلم Allied: عشق در دوران جنگ جهانی دوم

کارگردان: رابرت زمه‌کیس | نویسنده: استیون نایت

بازیگران: برد پیت، مارین کوتیارد، ژارد هریس

تاریخ اکران: ۲۳ نوامبر ۲۰۱۶

میانگین امتیازات Allied درIMDB  ۷.۱ از ۱۰

“متفقین” یک فیلم عاشقانه و مهیج است که توسط رابرت زمه‌کیس کارگردانی شده و داستان جالبی از عشق در دوران جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد.

در دهه ۱۹۴۰، ماکس واتان (برد پیت) و ماریان بوسه‌ژوق (مارین کوتیارد) به عنوان زوجی در کازابلانکا حضور دارند. اما آن‌ها به عنوان مأموران جاسوسی فرستاده شده‌اند و وظیفه‌شان ترور یک سفیر آلمانی است. در طی این مأموریت خطرناک، آن‌ها عاشق یکدیگر می‌شوند و به ازدواج می‌پردازند. اما این امر آن‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهد.

“متفقین” یک ترکیبی از عشق، جنگ، و جاسوسی است که در دهه ۱۹۴۰ اتفاق می‌افتد. بازی برد پیت و مارین کوتیارد این فیلم را به یک اثر معتبر در ژانر عاشقانه و جنگ تبدیل کرده است.

Allied

 Fury

فیلم “Fury” یکی از آثار محبوب برد پیت در دنیای سینماست که در سال ۲۰۱۴ به کارگردانی دیوید آیر به اکران رسید. این فیلم داستان گروهبان دان واردی را روایت می‌کند، که فرماندهی یک تانک شرمن M4 را بر عهده دارد. او به همراه خدمه‌اش برای انجام یک مأموریت خطرناک در خط مقدم دشمن و در دوران جنگ جهانی دوم به میدان جنگ فرستاده می‌شوند. با وقوع ماجراهای ناگوار و از بین رفتن دیگر تانک‌ها، آن‌ها به تنهایی باید در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

Fury

 The Big Short

فیلم “The Big Short” که به ترجمه فارسی “رکود بزرگ” معروف است، به کارگردانی آدام مک کی در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این فیلم بر اساس کتابی از مایکل لوئیس ساخته شده و به بررسی بحران مالی ۲۰۰۸-۲۰۰۷ می‌پردازد. داستان این فیلم به نمایش می‌گذارد که چگونه بازیگران بازار مالی توانستند با پیش‌بینی فروپاشی بازار مسکن از این وضعیت سود کسب کنند. برد پیت در این فیلم در نقش یک مشاور مالی به نام بن ریکرت ظاهر می‌شود و نقش مهمی در تحلیل و تفسیر وقوع بحران ایفا می‌کند.

 Se7en

فیلم “Se7en” با ترجمه فارسی “هفت”، به کارگردانی دیوید فینچر در سال ۱۹۹۵ اکران شد. این فیلم داستان دو کارآگاه، مورگان فریمن و برد پیت، را روایت می‌کند که با یک قاتل زنجیره‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند. این فیلم با جنایت‌های مرموز و معماهای پیچیده‌ای که قاتل برای آن‌ها آماده کرده، تماشاگران را به یک سفر تاریک و نفس‌گیر می‌برد. نقش برد پیت در این فیلم به عنوان کارآگاه تازه‌کار بن ریکرت، عملکردی جذاب و تاثیرگذار دارد که به طور ویژه به خاطر نقش‌های پیچیده اش تحسین شده است.

 Fight Club

فیلم “Fight Club” که به ترجمه فارسی “باشگاه مشت زنی” معروف است، از آثار برجسته برد پیت است. این فیلم در سال ۱۹۹۹ به کارگردانی دیوید فینچر منتشر شد و داستان یک مرد تنها و عصبانی به نام تایلر دوردن را روایت می‌کند. او با ایجاد باشگاه مشت‌زنی غیرقانونی به تحقق خواسته‌هایش می‌پردازد. نقش برد پیت در این فیلم به عنوان تایلر دوردن بسیار تاثیرگذار و شگفت انگیز است؛ این فیلم تا امروز به عنوان یکی از مهمترین آثار فرهنگی و فلسفی سینمایی و هم چنین از بهترین فیلم های برد پیت شناخته می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا