فناوری

 معرفی اس اس دی اکسترنال سامسونگ T5 EVO

از غول تکنولوژی کره‌ای، سامسونگ، یک محصول جدید رونمایی شده است که همگان را به وجد آورده است. اس اس دی اکسترنال با نام “T5 EVO” با ظرفیت بی‌نظیر 8 ترابایت و با بدنه‌ای مستحکم به بازار عرضه شده است. در این مقاله از ایزی بیلد، با دقت به این نوآوری جدید سامسونگ نگاهی خواهیم انداخت.

درصورتی که به نسل جدید دستگاه پی سی گیمینگ  Steam Deck OLEDعلاقه مند هستید حتما مقاله مرتبط با این موضوع را از طریق وب سایت ایزی بیلد مطالعه نمایید.

 طراحی منحصر به فرد

در مقایسه با هارد دیسک‌های دیگر سامسونگ، طراحی T5 EVO با ویژگی‌های منحصر به فرد خود بی‌نظیر است. با بدنه‌ای که شبیه به یک فلش مموری است، می‌توان اس اس دی اکسترنال سامسونگ T5 EVO را به‌راحتی در دست گرفت. با بدنه فلزی و سطح لاستیکی، این هارد دیسک از استحکام فوق‌العاده‌ای برخوردار است و می تواند در برابر سقوط تا ارتفاع دو متر مقاومت کند. حلقه‌ی خاکستری تایتان نیز در بالای هارد قرار دارد که برای اتصال به کمربند، کوله‌پشتی یا چمدان بسیار عالی است.

 عملکرد و مشخصات

اگرچه عملکرد این اس اس دی کمی پایین‌تر از برخی مدل‌های دیگر است، اما با سرعت خوانش حداکثر 460 مگابایت بر ثانیه، هنوز هارد دیسکی کارآمد و مطمئن است. با ظرفیت 8 ترابایت، می‌توان به راحتی تا 2 میلیون عکس، 1.8 میلیون فایل موسیقی یا 3500 ویدیوی 2 گیگابایتی را ذخیره کرد.

 سازگاری بی‌نظیر

یکی از ویژگی‌های جالب اس اس دی اکسترنال سامسونگ T5 EVO ، سازگاری بی‌نظیر آن است. این اس اس دی با سیستم‌عامل‌ها و دستگاه‌های مختلفی از جمله macOS، ویندوز، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کنسول‌های بازی سازگار است. همچنین، نرم‌افزار Magician سامسونگ با امکانات مدیریتی فراوان، از جمله بررسی لحظه‌ای سلامت درایو و به‌روزرسانی‌های فریمور، تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد.

 معرفی اس اس دی اکسترنال سامسونگ T5 EVO

قیمت و تاریخ عرضه

T5 EVO اکنون در آمازون برای پیش‌فروش موجود است و ارسال آن از 21 نوامبر (30 آبان) آغاز خواهد شد. قیمت این اس اس دی برای مدل 2 ترابایتی 189.99 دلار، مدل 4 ترابایتی 349.99 دلار و مدل 8 ترابایتی 649.99 دلار است.

با این اس اس دی جدید، سامسونگ به شما فرصت می‌دهد تا تجربه‌ای جدید از ذخیره‌سازی داده‌های خود را داشته باشید. آیا شما نیز به دنبال یک هارد دیسک با ظرفیت بیشتر هستید؟ پس این نوشته خبر خوشی برای شما خواهد بود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا