سبک زندگیفیلم ها

فیلم هایی که باید چند بار دید

با تماشای این فیلم‌ها می‌توانید به دنیایی از داستان‌ها، پیچیدگی‌ها و اتفاقات غیرمنتظره و کاملا فراتر از تخیل خود وارد شوید. در این مقاله از ایزی بیلد، فیلم هایی که باید چند بار دید را معرفی می کنیم که شاید پس از تماشای آنها تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز برای شما به وجود بیاید. بیشتر از این شما را منتظر نمیگذاریم و به سرعت به معرفی این فیلم های متحیر کننده میپردازیم.

Mulholland Drive

فیلمی با داستانی پیچیده و مرموز که سرشار از جزئیات کوچک است که نیازمند توجه کامل در هنگام تماشای فیلم می باشد. این اثر به شما تجربه‌ای تازه از داستان‌گویی و تفکر عمیق ارائه می‌دهد. داستان زنی با حافظه از دست رفته و پازل‌هایی که باید در طول فیلم حل شوند، ترکیبی جذاب و هیجان‌انگیز را ایجاد می‌کند.

فیلم هایی که باید چند بار دید

Revolver

یک داستان چالش برانگیز که در میانه معماها و توطئه‌های پیچیده به تحلیل تصمیمات قهرمان فیلم می‌پردازد. ترکیبی از رازها، ریشه‌های جرم و انتقام در این فیلم به تجربه‌ای جذاب و پیچیده برای تماشاچیان می انجامد که لحظات هیجان انگیز و گیج کننده ای را برای آنها رقم خواهد زد.

فیلم هایی که باید چند بار دید

The Skeleton Key

درمیان اتفاقات مرموز و خانه‌ای پر از رازهای عجیب و غریب، یک پرستار خصوصی با چالش های مهیج و ترسناکی رو به رو میشود و تلاش میک ند تا معماها و پیچیدگی‌هایی را که با آنها مواجه شده است را  حل کند تا به راز مخوف پشت این ماجرا پی ببرد. ترسناکی و پیچیدگی در این داستان به تماشاگران تجربه‌ای نفس‌گیر و سرشار از ترشح آدرنالین را ارائه می‌دهد.

فیلم هایی که باید چند بار دید

Donnie Darko

یک داستان پیچیده که به تغییرات زمانی و پیام‌های فلسفی می‌پردازد. دانی دارکو در این فیلم با اتفاقات غیرمنتظره و تامل برانگیزی رو به رو میشود که صحنه های  تفکر برانگیز و حیرت اوری را برای تماشاگران به همراه می آورد.

فیلم هایی که باید چند بار دید

Cloud Atlas

فیلمی که داستان‌های مختلف را در زمان و مکان‌های متفاوت با هم ترکیب می‌کند و در پیام‌های اخلاقی و تصمیمات انسانی عمیق غرق می‌شود. تجربه‌ای پیچیده اما تاثیرگذار از لحظات خارق العاده در این فیلم هدیه است که تا مدت ها همراه تماشاگران این فیلم سینمایی جذاب خواهد ماند.

فیلم هایی که باید چند بار دید

 Minari (۲۰۲۰)

این فیلم، داستان زندگی خانواده‌ای از مهاجران کره‌ای را در آمریکا در دهه ۱۹۸۰ روایت می‌کند. تلاش‌ها، رویاها و مشکلات آنها تجربه‌ای جذاب و سرگرم کننده را در این فیلم به تصویر می‌کشد.

فیلم هایی که باید چند بار دید

Before Sunrise (۱۹۹۵)

این فیلم عاشقانه داستان دو مسافر را در طول چند سال بازگو می کند که در یک ملاقات تصادفی در وین آغاز می‌شود و در طی سه قسمت، داستان آنها اتفاق می افتد.

فیلم هایی که باید چند بار دید

His Girl Friday (۱۹۴۰)

این کمدی عاشقانه داستان زوجی را روایت می‌کند که با وجود جدایی‌شان، در یک ماجراجویی کمدی دوباره با یکدیگر روبرو می‌شوند. بازی کری گرانت و روزالیند راسل از مهمترین خصوصیات این فیلم است.

فیلم هایی که باید چند بار دید

 Carrie (۱۹۷۶)

داستان این فیلم درباره‌ی دختری خجالتی به نام کری است که قدرت‌های فرابشری دارد و با استفاده از آن، انتقامی تلخ از دشمنان خود می‌گیرد. این فیلم از آثار موفق استیون کینگ ساخته شده و جایزه‌های مختلفی را به دست آورده است.

فیلم هایی که باید چند بار دید

 To Kill a Mockingbird (۱۹۶۲)

این فیلم، بر اساس رمانی از هارپر لی ساخته شده و داستانی در مورد نبرد با نژادپرستی و عدالت را روایت می‌کند. این اثر با بازی گریگوری پک تصویری عمیق و تامل برانگیز از جامعه‌ی جنوب آمریکا ارائه می‌دهد.

فیلم هایی که باید چند بار دید

باشگاه مبارزه

کارگردان: دیوید فینچر

بازیگران: برد پیت، ادوارد نورتون، جرد لتو

محصول: ۱۹۹۹

امتیاز IMDb به فیلم: ۸٫۸ از ۱۰

فیلم «باشگاه مبارزه» به خاطر ساختار غیرمعمول و پیچش‌های غیرمنتظره‌اش جز آن دسته از فیلم هایی قرار می گیرد که باید چند بار دید. فیلم نامه این شاهکار سینمایی به گونه ای نوشته شده است که مخاطب پس از چندین بار دیدن این فیلم، امکان دارد تفسیر متفاوتی از رابطه ادوارد نورتون با تایلر دارن با بازی برد پیت را پیدا کند. کارگردان دیوید فینچر نکاتی را برای آشکار کردن حقیقت پنهان در داستان به شما ارائه می‌دهد. فینچر به نکاتی اشاره می‌کند که واقعاً وجود ندارند، اما به‌سختی می‌توان آن نکات را بدون شناخت داستان پایان فیلم از یک دیگر تشخیص داد.

فیلم سینمایی هیجان انگیز میان ستاره‌ای

کارگردان: کریستوفر نولان

بازیگران: متیو مک‌کانهی، ان هتوی، جسیکا چستین

محصول: ۲۰۱۴

امتیاز IMDb به فیلم: ۸٫۶ از ۱۰

فیلم «میان‌ستاره‌ای» یک فیلم تخیلی علمی و فضایی است که پیچیدگی‌های زیادی در دل ود جای داده است. برای درک کامل تمام اطلاعات پیچیده‌ای که در طول فیلم ارائه می‌شود، دیدن یکبار این فیلم واقعا موثر نیست. استفاده از نظریات مرتبط با زمان، سیاهچاله‌ها و ابعاد متعدد ممکن است در نگاه اول، بسیار پیچیده به نظر برسد.

فیلم سینمایی هیجان انگیز میان ستاره‌ای

فیلم سینمایی درخشش ابدی یک ذهن پاک

کارگردان: میشل گوندری

بازیگران: جیم کری، کیت وینسلت، کریستین دانست

محصول: ۲۰۰۴

امتیاز IMDb به فیلم: ۸.۳ از ۱۰

فیلم «درخشش ابدی یک ذهن پاک» بسیاری از مفاهیم عمیق را در خود جای داده است که تنها با یک بار تماشا نمی توان به تمام این مفاهیم دست پیدا کرد از این رو این فیلم هم در دسته فیلم هایی که باید چند باردید قرار گرفته است. این فیلم درباره‌ی روابط و عادت‌های انسانی است که برای به اشتراک‌گذاری خاطرات خوب خود با دیگران تلاش می‌کنند. این داستان عاشقانه و در عین حال متفاوت نشان می‌دهد که این زوج سعی می‌کنند یکدیگر را از خاطراتشان پاک کنند. این فیلم حاوی صحنه‌های دلخراش و ملودرام است، اما پیام آن درباره‌ی ارزش خاطرات خوب بسیار قابل تامل است است.

فیلم سینمایی انگل

کارگردان: بونگ جون هو

بازیگران: سئنگ کانگ هو، لی سون کیون، چو یئو چئونگ

محصول: ۲۰۱۹

امتیاز IMDb به فیلم: ۸٫۶ از ۱۰

فیلم «انگل» به تازگی به عنوان بهترین فیلم اسکار انتخاب شده است و دارای اتفاقات گیج کننده زیادی است که پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر موضوعاین فیلم را چند بار تماشا کنید. این فیلم درباره‌ی تقسیم طبقاتی و نگاه مختلف ثروتمندان و فقرا به واقعیت‌های جامعه است و میلیون‌ها نظریه و تفسیر را با خود به همراه دارد

فیلم سینمایی برو بیرون

کارگردان: جوردن پیل

بازیگران: دنیل کالویا، الیسون ویلیامز، برادلی وایتفورد

محصول: ۲۰۱۷

امتیاز IMDb به فیلم: ۷٫۷ از ۱۰

فیلم «برو بیرون» به عنوان شاید یکی از معدود فیلم ترسناک هایی شناخته شده است که واقعا ارزش چند بار دیدن را دارد. این فیلم ترس و هیجان فراوانی دارد و به علاوه یک مسابقه جالب در دنیای مدرن است. پیام اصلی آن از زمان انتشار در سال ۲۰۱۷ تا به حال اثرگذار مانده و تماشای چند باره این فیلم می‌تواند بهترین تفسیر را از دیدگاه جوردن پیل به بینندگان ارائه دهد. فیلم دارای جزئیات پنهان بسیاری است و جوردن پیل به آرامی به بینندگان اجازه می‌دهد که در هر دفعه جزیات جدیدی را کشف کنند.

فیلم سینمایی برو بیرون 

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. نبال یه فیلم میگردم که چندین سال پیش دیدم، اسمش یادم نیست، میتونید کمکم کنید
    داستان درباره انتقام یک مرد از قاتلین همسرش هست که برای انتقان از آنها میره کار با ماشینهای راه سازی رو یاد میگیرد و در نسیر قاتلین یک گودال بزرگ که روی آن رو پوشانده بود حفر میکنه و ماشین قاتلین همسرش در گودال می افتد و روی ماشین آنها رو آسفالت میکنه و اونها رو با ماشینشون دفن میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا