سبک زندگیفیلم ها

بهترین فیلم های ۲۰۲۳

در این مقاله از ایزی بیلد، بهترین فیلم های سال ۲۰۲۳ را برای شما معرفی می‌کنیم و همچنین اگر به دنبال بهترین فیلم های ژانرهای ترسناک جنی، هندی عاشقانه و خنده دار می گردید حتما مقاله های مربوط به آنها را در وب سایت ما مطالعه کنید.

هر سال، سینما با اثرهای جدید و هیجان‌انگیز خود ما را شگفت‌زده می‌کند. حالا وقت آن رسیده که نگاهی به لیست مهمترین فیلم های سال ۲۰۲۳ بیندازیم. در این سال، انتظارات ما از انواع ژانرها بسیار بالا رفته است چرا که  توسط کارگردانان معروفی ساخته شده اند.

فیلم جیغ ۶: بازگشت به شهر نیویورک

فیلم Scream VI به کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر جیلت و نویسندگی جیمز وندربیلت و گای بسیک نوشته شده است. در این اثر بازیگرانی همچون جنا اورتگا، کورتنی کاکس و سامارا ویوین هنرنمایی می‌کنند.

مجموعه‌ی فیلمی محبوب به نام Scream که سال‌ها پیش توسط وس کریون آغاز شد، با اکران پنجمین قسمت در سال ۲۰۲۲ دوباره مورد جلب توجه مخاطبان قرار گرفت. این فیلم با بودجه‌ی ۲۴ میلیون دلاری تولید شد و به فروش ۱۴۰ میلیون دلاری دست یافت. امسال، سازندگان این مجموعه با فیلم Scream 6 به دنیای ترس و وحشت باز می‌گردند.

فیلم Scream VI برخلاف قسمت‌های قبلی این مجموعه که در شهر خیالی وودزبرو ایالت کالیفرنیا اتفاق می‌افتاد، داستان خود را به شهر نیویورک منتقل کرده است. در این شهر، شخصیت‌های اصلی این مجموعه تحت حمله یک قاتل مخوف با ماسک دلخواه قرار می‌گیرند. این تغییر محل وقوع، داستان جالبی است که به احتمال زیاد برای طرفداران این مجموعه تازگی‌های جذابی را به ارمغان می‌آورد.

فیلم جیغ ۶: بازگشت به شهر نیویورک

فیلم ۶۵

فیلم 65 توسط کارگردانان اسکات بک و برایان وودز به اکران درآمده و نویسندگان آن نیز همین دو نفر هستند. آدام درایور و آریانا گرینبلات در این فیلم بازی می‌کنند و نسخه‌ی باکیفیت آن در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه فیلم 65 در IMDB مراجعه کنید.

این فیلم داستان دو شخصیت را دنبال می‌کند که در یک دنیای خطرناک و وحشتناک قرار دارند. آن‌ها در زمانی که به نظر می‌رسد روی یک سیاره‌ی بیگانه فرود آمده‌اند، خود را در گذشته‌ی دایناسورها، ۶۵ میلیون سال قبل می‌یابند. این سیاره به دایناسورهایی قدرتمند داده شده است که جان سالم به در برده اند و جان سالم به در بردن از دندان‌ها و چنگال‌های آن‌ها کار آسانی نیست.

در این دنیای وحشتناک، خلبان میلز با بازی آدام درایور از اسلحه و تجهیزات پیشرفته‌ای استفاده می‌کند تا راهی برای نجات خود و کوآ پیدا کند. تصاویری از مبارزات مهیج و شلیک به دایناسورها در تریلرهای این فیلم نمایان می‌شود. این موقعیت‌ها باعث می‌شود تا فیلم 65 یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز برای تماشاگران باشد.

 فیلم شزم

فیلم Shazam! Fury of the Gods توسط دیوید اف. سندبرگ کارگردانی شده و نویسندگان آن هنری گیدن و کریس مورگان هستند. این فیلم با حضور زکری لیوای، ریچل زگلر و هلن میرن ساخته شد که تاریخ اکران آن نیز در دسترس است.

در Shazam! Fury of the Gods، شازام یا به اصطلاح “شزم!” با جاناتان گلداستاین به سراغ ماجراهای جدیدی می‌رود. او باید با یک رقیب قدرتمند مبارزه کند تا دنیای را از خطر نجات دهد. تریلرهای این فیلم نشان می‌دهند که مخاطبان از اکشن و هیجان بیشتری بهره‌مند خواهند برد. به نظر می‌رسد که Shazam! Fury of the Gods یکی از پر انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

 فیلم جان ویک 4

فیلم John Wick: Chapter 4 توسط چاد استاهلسکی کارگردانی شده و شی هتن و مایکل فینچ نویسندگان این اثر هستند. در این فیلم، کیانو ریوز به همراه لارنس فیشبرن و ایان مک‌شین به بازی می‌پردازند. نسخه‌ی باکیفیت این فیلم نیز در دسترس است.

فیلم John Wick: Chapter 4 داستان جان ویک را دنبال می‌کند که تصمیم به فرار از خشم High Table می‌گیرد. او با مواجهه با یک رقیب بسیار قدرتمند باید تلاش کند چد تا دیگر تعداد زیادی از قاتلانی که به دنبال او هستند به سمت او فرستاده نشوند.

 فیلم جان ویک 4

عملیات فورچون: ترفند جنگی

کارگردان: گای ریچی

نویسندگان: آیون اتکینسون، مارن دیویز و گای ریچی

بازیگران: آبری پلازا، جیسون استاتهام و هیو گرانت

فیلم “عملیات فورچون: ترفند جنگی” یک اثر جذاب اکشن و کمدی از کارگردان معروف گای ریچی است. این فیلم تازه‌ترین اثری است که سال ۲۰۲۳ را جذاب می‌کند. با بازی جیسون استاتهام، شاهد یک داستان جذاب از تعقیب و گریز، هیجان و شوق اکشن هستیم.

مگان – M3GAN

کارگردان: جرارد جانستون

نویسنده: آکلا کوپر

بازیگران: الیسون ویلیامز و جنا دیویس

“مگان” یک فیلم جذاب و ترسناک از کارگردان ماهر جرارد جانستون است که در سال 2023 اکران می شود. این فیلم داستان جدیدی از عروسک‌های ترسناک را به تصویر می‌کشد. در گذشته، ما با “چاکی” آشنا شده‌ایم و حالا یک عروسک هوشمند و ترسناک به نام “مگان” وارد دنیای سینما می‌شود.

شماها – You People

کارگردان: کنیا بریس

نویسندگان: جونا هیل و کنیا بریس

بازیگران: جونا هیل و ادی مورفی

“شماها” یک فیلم کمدی جذاب برای سال ۲۰۲۳ است که به کارگردانی کنیا بریس منتشر می‌شود. این فیلم داستانی متفاوت از روابط و تضادهای فرهنگی و نسلی را روایت می‌کند. با حضور جونا هیل و ادی مورفی، این فیلم وقتی دو نام خنده‌دار سینمای کمدی را در کنار هم قرار می‌دهد، تضمین می‌کند که شما را به خنده‌دارترین لحظات مشغول کند.

استخر ابدیت – Infinity Pool

کارگردان: برندون کراننبرگ

نویسنده: برندون کراننبرگ

بازیگران: میا گاث و الکساندر اسکاشگ

“استخر ابدیت” یک فیلم ترسناک و علمی-تخیلی است که به کارگردانی برندون کراننبرگ در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. این فیلم به تازگی معرفی شده و تریلر آن تماشاگران را به هیجان می‌آورد. با بازی میا گاث و الکساندر اسکاشگورد، ما به دنیایی وارد می‌شویم که پر از ترسناکی و تخیل می‌باشد.

استخر ابدیت - Infinity Pool

  در کابین را بزن – Knock at the Cabin

کارگردان: ام. نایت شامالان

نویسندگان: ام. نایت شامالان، استیو دزمند و مایکل شرمن

بازیگران: دیو باتیستا، روپرت گرینت و جاناتان گراف

“در کابین را بزن” یک فیلم ترسناک جدید از کارگردان مشهور ام. نایت شامالان است که برای سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. این فیلم داستان یک خانواده کوچک است که در یک کلبه با چهار مهاجم روبرو می‌شوند. این مهاجمان ادعا می‌کنند که انسان‌های عادی هستند، اما خبری ترسناک را به خانواده اعلام می‌کنند.

فیلم‌هایی که در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شوند، تنوع ژانری بالایی دارند و انتظارات بزرگی را برآورده می‌سازند. همچنین، ادامه‌هایی از داستان‌های محبوب و اقتباس‌های جذاب نیز در انتظار ما هستند. به هر حال، انتخاب بهترین فیلم برای تماشا به سلایق شما بستگی دارد، اما این فهرست به شما کمک می‌کند تا بدانید کدام فیلم‌ها را باید به دنبالشان باشید. از تاریخ‌های اکران این فیلم‌ها با خبر شوید و تجربه سینمایی لذت‌بخشی داشته باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا