سبک زندگیفیلم ها

بهترین فیلم های جیسون استتها

در این مقاله ایزی بیلد بهترین فیلم های جیسون استاتهام، بازیگر اکشن بریتانیایی معروف، معرفی خواهد شد. او که از یک غواص حرفه‌ای تبدیل به یک ستاره سینمای اکشن شده است اکنون به عنوان یک بازیگر معروف در سینما شناخته می‌شود و در این مقاله جدیدترین فیلم های جیسون استتهام  را معرفی خواهیم کرد.

برای دانلود بدون سانسور این فیلم ها حتما مقاله معرفی وب سایت های دانلود فیلم بدون سانسور را در وب سایت ما مطالعه نمایید.

  فیلم سینمایی The Meg

در این فیلم ما شاهد جیسون استاتهام در نقش جوناس تیلور هستیم که به عمق درازگودال ماریانا می‌رود. در این مکان عجیب و غریب، او با کوسه‌های مگالودون رو به رو می‌شود. جیسون استاتهام در نقش اصلی این فیلم بسیار جذاب و تاثیرگذار عمل کرده و باعث موفقیت فیلم شده است.

  فیلم سینمایی The Meg

  فیلم سینمایی The Mechanic

در فیلم “The Mechanic”، جیسون استاتهام نقش یک آدمکش حرفه‌ای را بازی می‌کند که به کارگردانی آرتور بیشاپ شاخته شده است. این فیلم تماشایی با سکانس‌های اکشن فوق‌العاده و بازیگری برجسته‌ جیسون استتهام به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کرد.

فیلم  Snatch

“Snatch”  یکی از اولین فیلم‌های جیسون استاتهام بوده و او در این فیلم با بازیگران معروفی مانند برد پیت هم بازی می شود. فیلمی زندگی پررنگ از جنایت و جذابیت در لندن را به تصویر می‌کشد.

فیلم  Snatch

  فیلم Safe

در “Safe”، جیسون استاتهام نقش یک پلیس سابق را بازی می‌کند که باید یک دختر جوان را از دست گانگسترها و پلیس‌های فاسد نیویورک نجات دهد. این فیلم با اجرای برجسته جیسون استاتهام بسیار جذاب شده است.

 فیلم Crank

فیلم “Crank” با ایده داستانی منحصر به فرد به تماشاگران ارائه شد. داستان این فیلم نه تنها برای ارائهٔ صحنه‌های اکشن تند و دینامیک استفاده می‌شود، بلکه زمینهٔ ایجاد اعمال عجیب و غریب نیز در آن وجود دارد. از نزاع با گانگسترها گرفته تا رانندگی وحشیانه، مصرف مواد مخدر و داشتن روابط جنسی خارج از حد معمول، “Crank” همه را با بازی جذاب جیسون استتهام فراهم کرده است.

در واقعیت، “Crank” مشابه فیلم اکشن “Speed” است، اما با این تفاوت که جیسون استاتهام خود قهرمان اصلی فیلم است. داستان هیجان‌انگیز این اثر حول محور چو چلیوس، یک هیتمن بریتانیایی است که به زهری کشنده مسموم شده و مجبور است آدرنالین خود را در اوج نگه دارد تا زنده بماند. او باید پی ببرد که چه کسی می‌خواهد او را بکشد.

 فیلم Crank

فیلم “Spy” جاسوسی

حالا بیایید به یکی دیگر از بهترین فیلم های جیسون استاتهام به نام “Spy” نگاهی بیندازیم. این یک فیلم جاسوسی عالی است که با بازی‌های خنده‌دار مک کارتی به عنوان قهرمان، رز بیرن در نقش شرور جذاب و جیسون استاتهام به عنوان یک مامور میدانی کاریزماتیک و موفق لحظات هیجان انگیزی را به تصویر می کشد.

فیلم “Wrath of Man” انتقام وحشیانه

Wrath of Man”  یکی دیگر از بهترین فیلم های جذاب جیسون استاتهام است. داستان “Wrath of Man” حول محور انتقام وحشیانه است. جیسون استاتهام در این فیلم نقش یک مرد به نام “هی” را بازی می‌کند، که به یک شرکت خودروهای زرهی نفوذ می‌کند تا گروهی از سارقان را که به او ظلم کرده‌اند ردیابی کرده و انتقام خود را بگیرد. این اثر به‌شدت بیشتر از فیلم‌های قبلی استاتهام و گای ریچی به موفقیت می رسد.

فیلم "Wrath of Man" انتقام وحشیانه

 فیلم”Parker”

در فیلم “Parker” جیسون استاتهام و جنیفر لوپز در نقش‌های اصلی این اثر حضور دارند. این فیلم مبتنی بر شخصیت قدیمی کتاب دونالد وست‌لیک است و تعامل بین دزد حیله‌گر استاتهام و مشاور املاک/همدست او لوپز را به تصویر می‌کشد.

فیلم “Parker” توانسته است از این شخصیت‌های متفاوت به خوبی بهره ببرد. داستان این فیلم در مورد یک دزد حرفه‌ای به نام پارکر است که پس از یک سرقت موفق، با خیانت روبرو می‌شود و تصمیم به انتقام می‌گیرد. این فیلم با داستان جذاب و شخصیت‌های فرعی عالی، از جمله جنیفر لوپز، لحظات مهیجی را به تماشاگران ارائه می‌دهد.

 “The Bank Job”  دزدی بانک

فیلم “The Bank Job” نیز یکی دیگر از بهترین فیلم های جیسون استاتهام است. این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و داستان دزدی بانک را دنبال می‌کند. دزدانی که متوجه می‌شوند به دنیایی پر از اسرار پرتاب شده‌اند و برخی از افراد برای حفظ این اسرار آماده به انجام قتل هستند.

این فیلم متاسفانه در ژانر جنایی کلاسیک بریتانیایی یک جواهر نادر است که نتوانسته جایگاه خودش را پیدا کند. استاتهام با این نقش نشان می‌دهد که یک رهبر توانمند برای گروه است و جذابیت جنایت در مرکز داستان به اندازه کافی هیجان‌انگیز است که تماشاگران را در تمام فیلم در حال حدس زدن نگه دارد.

فیلم Furious 7

فیلم “Furious 7” ، یکی از قسمت‌های محبوب سری “سریع و خشمگین” بود. این فیلم توانست با اضافه کردن جیسون استاتهام به عوامل خود، تازگی و اکشن بیشتری به داستان اضافه کند. استاتهام در این فیلم نقش “دکارد شاو” را بازی کرد، یک شخصیت شرور که به دنبال انتقام از دام و گروهش بود.

فیلم Furious 7  

 فیلم The Italian Job

در “The Italian Job” که به زبان فارسی با نام “The Italian Job” شناخته می‌شود، جیسون استاتهام به نقش “راب خوش تیپ” پرداخت. این فیلم داستان گروهی از دزدان را روایت می‌کند که سعی می‌کنند طلاهای زندانی سابق خود بدزدند. با بازیگری استاتهام و همچنین مشارکت مارک والبرگ و شارلیز ترون، این فیلم تبدیل به یک سفر هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده شد.

 فیلم The Transporter

در فیلم “The Transporter” به زبان فارسی با نام “The Transporter”، جیسون استاتهام نقش مامور انتقال مواد حساس را بازی می‌کند. این فیلم، با سکانس‌های اکشن و تعقیب و گریز ماشین‌های هیجان‌انگیز، استاتهام را به عنوان یک بازیگر اکشن مطرح کرد و تبدیل به یک فرانچایز موفق شد.

 فیلم Lock, Stock, And Two Smoking Barrels

فیلم “Lock, Stock, And Two Smoking Barrels” که به زبان فارسی با نام “قفل، انبار و دو بشکه باروت” شناخته می‌شود، اولین کار با ارزش جایزه‌ی بازیگری جیسون استاتهام بود. او در این فیلم نقش مکمل را بازی کرد و با ارائه عملکرد طبیعی و خنده‌دار، به عنوان یک بازیگر کمدی توجه بسیاری از مخاطبان را بدست آورد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا