سبک زندگیفیلم ها

بهترین بازی‌های پلیسی کامپیوتر | تجربه هیجان‌انگیز دنیای پلیسی

در دنیای بازی‌های کامپیوتر، تجربه داستان‌های پلیسی همواره مورد علاقه‌ی علاقه‌مندان به ژانر‌های متنوع بوده است. از بازی‌هایی که شما را در نقش پلیس، کارآگاه یا حتی خلافکار قرار می‌دهند، می‌توانید تجربه‌ی مهیج و جذابی از دنیای پلیس و جرم‌را احساس کنید. در این مقاله از ایزی بیلد، به بررسی چند بازی پلیسی برای کامپیوتر می‌پردازیم.

همچنین اگر به ژانر بازی های رانندگی در شهر علاقه مند هستید حتما مقاله مربوطه در وب سایت ایزی بیلد را مطالعه نمایید و در صورتی که به بازیهایی که بر اساس فیلم ساخته شده اند علاقه دارید حتما مقاله بازی هایی که بر اساس فیلم ساخته شده اند را مطالعه نمایید.

بازی “L.A. Noire

در فهرست بهترین بازی‌های پلیسی برای کامپیوتر به عنوان یکی از بازی های پلیسی محبوب و قدیمی می توانیم از بازی L.A. Noire نام ببریم. بازی‌های کمی در دنیای وجود دارند که بتوانند مانند “L.A. Noire” رویای تبدیل شدن به یک کارآگاه را با نهایت جزئیات تداعی کنند. شما در این بازی کنترل شخصیتی با نام Cole Phelps را به دست می‌گیرید که اخیرا به یک کارآگاه تبدیل شده و برای طی کردن پله‌های ترقی سازمان LAPD، باید به حل پروند‌های مختلفی بپردازد.

حال روند حل کردن این پرونده‌ها کارهای متفاوتی نظیر بررسی صحنه‌های قتل، سوال پیچ‌کردن مردم و تعقیب مظنونین را در خود جای می‌دهد. تفکر و تحلیل به شما امکان می‌دهد تا به جزئیات و سرنخ‌های مخفی پی ببرید. این نکته باعث می‌شود که صحنه‌های درگیری موجود در داستان جذاب‌تر از هر زمان دیگری به نظر برسند.

بازی "L.A. Noire"

بازی “Murdered: Soul Suspect

“Murdered: Soul Suspect” یک بازی داستان‌محور پلیسی است که تمرکز اصلی آن بر حل پرونده‌های جنایی و معمایی است. در این بازی، شما نقش یک کارآگاه را به عهده می‌گیرید که باید پروند قتل خود را حل کند.

شخصیت اصلی بازی “Murdered: Soul Suspect” به نام Ronan O’Connor به تازگی در یک پرونده قتل کشته شده است. او از دنیای ما رفته و به عنوان روحی در دنیای ماوراءی وارد می‌شود. او باید از تجربه‌های زندگی کارآگاهی خود به عنوان یک روح استفاده کند تا به جواب نهایی پرونده قتل برسد.

بازی "Murdered: Soul Suspect"

بازی “LEGO City Undercover

“LEGO City Undercover” یک بازی خلاقانه و سرگرم‌کننده پلیسی است که بر اساس دنیای لگو ساخته شده است. در این بازی، شما نقش پلیسی به نام Chase McCain را بازی می‌کنید که وظیفه دارد در دنیای خلافکاران یکی از خطرناک‌ترین افراد شهر را شناسایی و دستگیر کند.

“LEGO City Undercover” با لگو ساخته شده و داستان‌اش در دنیای اصلی لگو جریان دارد. این بازی به شما امکان می‌دهد دنیای لگو را از نزدیک بشناسید و در آن تجربه‌های جذابی داشته باشید.

در این بازی علاوه بر حل پرونده‌های جنایی، شما می‌توانید وظایف متنوعی انجام دهید. از دزدی از بانک‌ها گرفته تا پرواز با هواپیماها و حتی گله‌داری از خوک‌ها، همه در دنیای لگو امکان‌پذیر است.

بازی "LEGO City Undercover"

بازی “The Silver Case

در این نقطه از لیست معرفی بهترین بازی های پلیسی برای کامپیوتر به بازیی عجیب و فراتر از ژانر‌های معمولی پلیسی می‌رسیم. “The Silver Case” داستان خود را در سال 1999 میلادی و در یک شهر خیالی ژاپنی با نام 24 District تعریف می‌کند.

شما در این بازی نقش یک شخصیت صامت را بازی می‌کنید که عضو یک گروه ویژه با نام The Republic است. وظیفه اصلی این شخصیت حل پرونده‌ی یک قاتل سریالی است که به بن بست خورده است.

“The Silver Case” به مسائل و نگرانی‌های اجتماعی از جمله اثرات منفی اینترنت بر فرهنگ عام ژاپنی ها می‌پردازد. این بازی اتمسفر مریض و جذابی را ایجاد می‌کند و داستان اعتیاد آوری را به شما ارائه می‌دهد.

 بازی “Disco Elysium

این بازی داستان خود را دور از چشمهای یک کارآگاه پیر به تصویر می‌کشد که در تعقیب یک پرونده جنایی بزرگ قرار دارد. اما این پرونده همانند داستان‌های معمولی نیست و با تنش‌های سیاسی درون شهر تناسب دارد. با گذر زمان، بازی شما را به سمت راه‌حل‌های مختلف هدایت می‌کند تا به پاسخ‌های دقیق‌تری برای پرسش‌ها دست یابید.

به علاوه، “Disco Elysium” به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی داستان‌محور، امکانات خاصی دارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی و اقداماتی که انجام می‌دهید، مهارت‌های شخصیت اصلی را ارتقا دهید و به او کمک کنید داستان را پیش ببرد. باید به

یاد داشت که این بازی بدون نبرد و اکشن ارائه می‌شود؛ به جای آن، مهارت‌های شخصیت اصلی به شما امکان این را می دهد که تصویری خاص از یک کارآگاه را ایجاد کنید.

 بازی "Disco Elysium

 بازی “This Is the Police”

بر خلاف دیگر بازی‌ها در لیست بهترین بازی‌های پلیسی برای کامپیوتر، “This Is the Police” به عنوان یک بازی استراتژیک ویدیویی انتخاب شده است. این بازی شما را در نقش پلیسی به نام “جک بوید” قرار می‌دهد، کارآگاهی به تازگی بازنشست شده است. جک باید با مدیریت منابع خود، به مقابله با جرم و جنایت در شهر بپردازد. در این بازی، شما باید مامورین خود را راضی نگه دارید، وظایف اضطراری را انجام دهید، جلوی جرم و جنایت‌ها را بگیرید و تصمیم‌های مهمی را در شرایط حساس بگیرید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی “This Is the Police”، ریسک و پیامدهای غیرمنتظره‌ای است که اقدامات شما در بازی به وجود می آورد. این ویژگی ممکن است به شدت متفاوت از انتظارها باشد. برای مثال، شما ممکن است بهترین ماموران خود را برای متوقف کردن یکی از خلافکاران خطرناک شهر بفرستید و با شکست مواجه شوید؛ زیرا ماموران با اعتماد به نفس به مظنون حمله می‌کنند که شاید فرد اشتباهی را هدف قرار داده باشید. بنابراین، تصمیم‌گیری‌های شما در این بازی اهمیت بسیاری دارد.

 بازی "This Is the Police"

بازی “SWAT 4”

با این که تقریبا دو دهه از انتشار بازی “SWAT 4”  می‌گذرد، اما همچنان یکی از واقع‌گرایانه‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های پلیسی کامپیوتر به حساب می‌آید. این بازی به شبیه‌سازی عملکرد تیم SWAT در یک شهر می‌پردازد. شما در نقش رهبر یک گروه پنج نفره قرار می‌گیرید و وظیفه دارید در طی 21 مرحله، با خلافکاران مسلح و خطرناک مقابله کنید. “SWAT 4” با دقت و واقع‌گرایی زیادی اقدام به طراحی شده و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی کامپیوتر به شمار می‌آید.

در این بازی اگر بدون دلیل واقعی شلیک کنید یا مردم عادی را به طور نادرست آسیب بزنید، با عواقب جدی مواجه خواهید شد. از سوی دیگر، اگر از تاکتیک‌هایی مانند استفاده از شلیک آهنگی، تفنگ‌های گازی و اسپری فلفل استفاده کنید و محیط را زیر نظر داشته باشید، با عواقب کم‌تری روبه‌رو خواهید شد. در نهایت، “SWAT 4”  انتخاب بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به داستان‌های پلیسی است.

بازی "SWAT 4"

حال که با بهترین بازی‌های پلیسی کامپیوتر در این مقاله آشنا شدید، می‌توانید با انتخاب بازی موردعلاقه خود، به ماجراجویی‌های جذاب و مهیج این دنیا بپیوندید. به یاد داشته باشید که هر کدام از این بازی‌ها دارای ویژگی‌ها و سبک‌های خاص خود هستند، بنابراین انتخاب مناسبی که به سلیقه و سبک شما می‌پردازد، تجربه شما را خوشایندتر می کند و شما لحظاتی لذتبخش را در جریان بازی سپری خواهید کرد. از تجربه هیجان‌انگیز بازی‌های پلیسی لذت ببرید؛ دنیای جذاب این دسته از بازی‌ها منتظر شما هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا