سبک زندگیفیلم ها

بازی هایی که بر اساس فیلم ساخته شده اند

این بازی‌ها نه تنها دنیای داستانی فیلم‌ها و سریال‌ها را به شکل یادآوری برای بازیکنان ایجاد می‌کنند بلکه تجربه‌ای متفاوت از داستان را ارائه می‌دهند. در ادامه همراه ایزی بیلد باشید تا رازهای نهفته در این بازی ها را بیشتر مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

علاوه بر آن اگر از علاقه مندان به بازی های کنسول هستید حتما مقاله بهترین بازی های ps5 را مطالعه کنید.

 بازی Marvel’s Avengers

بازی Marvel’s Avengers بطور مستقیم از داستان انتقام‌جویان نیست، اما توانسته است ویژگی‌های بزرگی از این مجموعه محبوب را در خود جای دهد. داستان با شکوه از جشن A-Day شروع می‌شود که دو سورپرایز برای هواداران دارد: افتتاح پایگاه خانگی در سان فرانسیسکو و هلی‌کریر با تریجن کریستال، یک منبع انرژی خارق‌العاده. اما همه چیز به همین خوبی پیش نمی رود. حمله به پل گلدن گیت باعث می‌شود تا اونجرز نتوانند از انفجار هلی‌کریر و نابودی سان فرانسیسکو جلوگیری کنند. این حادثه باعث از بین رفتن اعتماد مردم به اونجرز می‌شود و …

 Marvel’s Avengers

بازی John Wick Hex

بازی John Wick Hex یکی دیگر از بازی‌های اقتباسی از فیلم است که در دوره‌ای قبل از وقوع اتفاقات فیلم‌های جان ویک رخ می‌دهد. در این بازی، ما وارد دنیای جان قبل از مرگ همسرش می‌شویم و با چالش های مهیج و اتفاقت جذابی رو به رو می شویم.

 بازی Mad Max

بازی Mad Max یکی دیگر از بازی‌های اقتباسی از فیلم است که اصلی‌ترین المان‌های خود را از مجموعه فیلمی با همین نام به ارث برده است. این بازی به سبک اکشن و ماجراجویی – جهان‌باز به بازیکنان اجازه می‌دهد در نقش مکس راکاتانسکی، یک افسر سابق گشت بزرگراه به دنیایی وسیع و خطرناک قدم بگذارید.

 Mad Max

 بازی The Walking Dead

The Walking Dead  یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی که بر اساس فیلم ساخته شده است؛ می باشد. این بازی اپیزودیک در سبک ماجراجویی ساخته شده توسط استودیو Telltale Games ارائه شد. داستان بازی مشتمل بر پنج قسمت است که بسیاری از طرفداران آن را به یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده از روی فیلم تبدیل کرده‌اند.

بازی Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

فیلمی از دنیای سیاه‌چال‌ها و اژدهایان

کارگردان: جاناتان گلداستاین و جان فرانسیس دالی

نویسندگان: جاناتان گلداستاین، جان فرانسیس دالی و مایکل گیلو

بازیگران: کریس پاین، میشل رودریگز، جاستیس اسمیت، رگه-ژان پیج، هیو گرانت، سوفیا لیلیس، کلوئی کلمن، جیسون وانگ و دیزنی هد

تاریخ اکران: ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲)

در فیلم “Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves” به دنیایی از سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان وارد می‌شویم، جایی که گروهی جسور و جست و جوگر زندگی می کنند. آن‌ها تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا یک یادگاری گمشده را پیدا کنند. اما همیشه همه چیز آسان نیست و آن‌ها به طور غیرمنتظره‌ای وارد مسیری خطرناک می‌شوند که حالا تمام زندگی‌شان در معرض خطر قرار دارد.

از نظرات اولیه به‌نظر می‌رسد که این فیلم ماجراجویی‌هایی خیره‌کننده را به تصویر می‌کشد. تریلر اول از “Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves”  تعدادی شوخی برجسته و جذاب را به تماشاگران معرفی می‌کند و این امر نشان‌دهنده طنز و شوخی‌هایی موجود در سرتاسر فیلم و است.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

بازی The Super Mario Bros. Movie

ماجراجویی‌های برادران سوپر ماریو

کارگردان: آرون هوروات و مایکل ژلنیک

نویسنده: متیو فوگل

صداپیشگان: کریس پرت، آنیا تیلور-جوی، چارلی دی، جک بلک، کیگان-مایکل کی، سث روگن، فرد ارمیسن، کوین مایکل ریچاردسون، سباستین مانیسکالکو، چارلز مارتینت، کاری پیتون و اریک بائوزا

تاریخ اکران: ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲)

یکی از فیلم های جذاب و خاطره انگیز که بر اساس بازی ساخته شده است انیمیشن برادران ماریو است. بعد از شکست فیلم “Super Mario Bros” در دهه ۹۰، نینتندو تصمیم به ساخت نسخه جدیدی از مجموعه ماریو گرفت. انیمیشن “The Super Mario Bros. Movie”  داستان برادران ماریو، ماریو و لوئیجی را دنبال می‌کند. آن‌ها باید به دنیای هزارتوی زیرزمینی سفر کنند تا پرنسس پیچ را نجات دهند و باوزر را متوقف کنند.

بازی Gran Turismo

داستان یک راننده حرفه‌ای

کارگردان: نیل بلومکمپ

نویسندگان: جیسون هال و زک بایلین

بازیگران: دیوید هاربر، آرچی مدکوی، اورلاندو بلوم،‌ دارن بارنت، جرالدین استل هالیول، جاشا استرادوسکی، دنیل پویگ، جایمن هانسو و توماس کرچمان

تاریخ اکران: ۱۱ اوت ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲)

فیلم “Gran Turismo” داستان واقعی یک گیمر نوجوان را دنبال می‌کند. او از تجربه بازی “Gran Turismo” بسیار لذت می‌برد و رویای تبدیل شدن به یک راننده حرفه‌ای در مسابقات اتومبیل‌رانی را در سر دارد. حالا این رویا به واقعیت تبدیل شده است و او یک راننده حرفه‌ای شناخته می‌شود.

 Gran Turismo

بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor

یکی دیگر از بهترین بازی‌های ساخته شده بر اساس فیلم ، بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor است. این بازی در میان سایر بازی‌های مبتنی بر فیلم، مانند آثار پیتر جکسون و نسخه‌های برگرفته از رمان‌های ارباب حلقه، تفاوت‌های چشمگیری دارد. از آنجا که فیلم‌های این سری بیشتر بر روی اکشن و تصاویر دیدنی تمرکز دارند (به خلاف رمان‌ها)، بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor با تمرکز بر مهارت های حرفه‌ای و نبرد طراحی شده است.

عناصر اصلی بازی

بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor دارای یک جهان آزاد است که به شما اجازه می‌دهد در آن به جستجوی ماموریت‌ها بپردازید و با ارک‌ها مبارزه کنید. از ویژگی‌های دیگر این بازی می‌توان به گیم‌پلی اعتیادآور و سیستم نبردهای گوناگون اشاره کرد که تجربه‌ای جذاب از نبردهای میان انسان و ارک‌ها ایجاد می‌کند.

بازی Ghostbusters: The Video Game

یکی از بازی های منحصر به فردی که بر اساس فیلم ساخته شده اند بازی Ghostbusters است.  یکی از دلایل اصلی جذابیت این بازی این است که اکثر بازیگران فیلم Ghostbusters در توسعه‌ی این بازی شرکت داشته‌اند. حتی صداپیشگان اصلی این فیلم در بازی صداگذاری کرده‌اند.

داستان بازی Ghostbusters: The Video Game به عنوان ادامه‌ای برای داستان فیلم‌های سری Ghostbusters تعریف می‌شود. در واقع، این بازی می‌تواند به عنوان نوعی فصل سوم برای این سری فیلم‌ها محسوب شود، حتی اگر هیچ‌گاه فیلمی به نام Ghostbusters 3 ساخته نشده باشد. با این حال، بازی Ghostbusters: The Video Game توانسته است به عنوان یک بازی ویدئویی خوب شناخته شود و تجربه‌ای جذاب از شکار ارواح و طنز داشته باشد.

 Ghostbusters: The Video Game

بازی The Thing

اگر چه تعداد زیادی بازی در سبک اکشن و بقا بر اساس فیلم The Thing ساخته شده‌اند، بازی The Thing به دلیل توانایی در ایجاد تنش، توهم، ترس و وحشتی که در فیلم حضور داشت، وارد این لیست شده است.

در بازی The Thing، شما باید با استفاده از منابع محدود خود در برابر یک موجود عجیب و غریب بیگانه مقاومت کنید. یکی از جذابیت‌های اصلی بازی این است که شما هرگز نمی‌توانید مطمئن باشید که اطرافیانتان انسان هستند یا در واقع در پوست قاتلان بیگانه قرار دارند. مرگ ناگهانی دوستان، موسیقی مهیب و زوایای نامعمول دوربین، همگی به تجربه متفاوتی از بازی The Thing افزوده‌اند.

 بازی Spider-Man 2

این بازی که در سال 2004 منتشر شد، به عنوان یکی از بهترین بازی‌های جهان باز در آن زمان شناخته شد. از جذابیت‌های اصلی این بازی می‌توان به مکانیزم تاب خوردن شگفت‌انگیز آن اشاره کرد. این مکانیزم به شما امکان می‌دهد مرد عنکبوتی را در آسمان‌خراش‌های منهتن به تاب بیاورید.

عوامل دیگری نیز باعث افزایش جذابیت بازی Spider-Man 2 می‌شوند. بازی دارای حضور صداپیشگان اصلی فیلم است که همین موضوع سبب واقعی تر شدن این بازی شده است. شما در این بازی با تبدیل شدن به مرد عنکبوتی به گشت و گذار در دنیای باز منهتن خواهید پرداخت و با پرش‌های خیره‌کننده خود به مبارزه با جرم‌ و جنایت می پردازید.

 Spider-Man 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا