سبک زندگیفیلم ها

بهترین سریال ایرانی جدید

برای داشتن لیستی از بهترین سریال‌های ایرانی، در این مقاله از ایزی بیلد قصد داریم به شما سریال های‌ ایرانی جدید و قدیمی که تا سال ۱۴۰۲ منتشر شده اند را معرفی کنیم.

قبل از اشاره به لیستی از بهتری سریال های ایرانی؛ اگر شما هم از طرفدارهای فیلم های کمدی هستید حتما مقاله بهترین فیلم های کمدی که تا کنون پخش شده است را با کلیک بر روی لینک زیر مشاهده کنید:

معرفی 11 فیلم کمدی خنده دار

بهترین سریال‌ ایرانی جدید:

سریال‌هایی که در این قسمت به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، در چند سال اخیر از طریق شبکه‌های نمایش خانگی مانند نماوا، فیلیمو و فیلم‌نت منتشر شده‌اند. این سریال‌ها بین تماشاگران بسیار محبوب بوده و تعداد زیادی از سریال بازها به تماشای آنها نشسته اند.

“حیثیت گمشده”

– سال انتشار: ۱۴۰۲

– کارگردان: سجاد پهلوان زاده

– بازیگران: بهاره افشاری، مهدی حسینی نیا، الناز حبیبی، بهزاد خلج

– تعداد قسمت‌ها: 9

“حیثیت گمشده” یکی از سریال‌های ایرانی جدید است که در پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. می‌توان گفت که این سریال از بهترین‌ها در دسته‌بندی سریال‌های جدید ایرانی است. داستان این اثر درباره زوجی به نام‌های هاجر و امیر است که زندگی خوشی کنار هم ندارند. یکی از دلایل اصلی عدم خوشحالی آن‌ها، عدم بچه‌دار شدن آن‌هاست. اما یک تماس از بیمارستان به امیر اطلاع می‌دهد که همسرش با فرزندشان تصادف کرده و نیاز به عمل دارد. این تماس باعث مطرح شدن سوالات بسیاری می‌شود. کودک که با هاجر بوده، متعلق به کیست؟ چرا همسر امیر با او بوده؟ و مهم‌تر از همه، چرا هاجر این کار را کرده و چه اطلاعاتی از امیر پنهان کرده؟

حیثیت گمشده

“رهایم کن”

– سال انتشار: ۱۴۰۲

– کارگردان: شهرام شاه حسینی

– بازیگران: هوتن شکیبا، محسن تنابنده، هدی زین‌العابدین، آزاده صمدی

– تعداد قسمت‌ها: ۱۸

“رهایم کن” یک سریال ایرانی جذاب است که داستان جذابی را روایت می‌کند. این سریال در روستایی به نام سیاه‌رود اتفاق می‌افتد و داستان یکی از خاندان‌های بزرگ آن شهر را دنبال می‌کند. اعضای این خانواده شامل حاتم (پسر بزرگ که معدن خانوادگی را اداره می‌کند)، هاتف (پسر دوم که از خانواده رفته و در تهران کار می‌کند)، افسانه (تنها دختر خانواده که در خانه می‌ماند)، و گروهی از خدمتکاران است. داستان اصلی حول محور حاتم و رابطه او با مارال، پرستار کودکش تبدیل می‌شود. این سریال با ماجراهای متعددی و مهیج خود گزینه‌ی خوبی برای تماشا در کنار عزیزانتان است.

سریال ایرانی رهایم کن

سریال “سقوط”

سال انتشار: ۱۴۰۱

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

بازیگران: حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر

تعداد قسمت‌ها: ۹

مجموعه تلویزیونی “سقوط” یک سریال اکشن و سیاسی است که بر اساس داستان واقعی ساخته شده است. این سریال در زمان پخش خود در فیلیمو، یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌ها بود و جذابیت آن به دلیل رخداد ماجراهای واقعی در داستان آن بوده است.

داستان سریال در ابتدا در شهر سنندج آغاز و با زندگی زوج جوانی به نام آیسان و ژاکان ادامه پیدا می کند. ژاکان به عنوان یک مأمور در ماموریت‌های مختلف فرستاده می‌شود و آیسان از کارهای او کمی بی‌اطلاع است. اما وقتی ژاکان از آخرین مأموریت خود باز می‌گردد، آیسان متوجه می‌شود که او پول زیادی به دست آورده است. آن‌ها سفری به ترکیه ترتیب می‌دهند که در آن ژاکان باید ماموریت دیگری انجام دهد، اما این سفر عادی نیست. در این سفر، ژاکان به آیسان اعلام می‌کند که او جهادی است و برای داعش کار می‌کند. اکنون آن‌ها باید به سوریه بروند تا ادامه‌ی زندگی را پیش ببرند.

سریال ایرانی سقوط

سریال “روزی روزگاری مریخ”

سال انتشار: ۱۴۰۱

کارگردان: محسن چگینی، پیمان قاسم‌خانی

بازیگران: سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر کاظمی، الناز حبیبی، امیرمهدی ژوله، بهادر مالکی

تعداد قسمت‌ها: ۲۶

یکی از جدیدترین سریال‌های ایرانی که در سال ۱۴۰۱ به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی تهیه و پخش شد، سریال جذاب “روزی روزگاری مریخ” بود. این سریال به دلیل موضوعات علمی و فضایی خود از جذابیت و تخیل بالایی برخوردار است.

داستان سریال در دنیایی جدید آغاز می‌شود که در آن ناصر، یک فرد بی‌مسئول و لاابالی، به سرطان مبتلا می‌شود و برای درمان خود تصمیم می‌گیرد که خود را منجمد کرده و در آینده به دنبال پیشرفت علمی بیدار شود. پس از سیصد سال، او از خواب خود بیدار می‌شود، اما جهان تغییر کرده و زمین دیگر مانند قبل نیست. او به سیاره مریخ فرستاده شده است تا در آنجا به همراه نوادگانش زندگی کند. در دنیای مریخ، نسل‌های آینده به سبکی کاملاً متفاوت از زندگی زمینی زندگی می کردند و زنان در آن سیاره نقش حیاتی داشتند که …

سریال ایرانی روزی روزگاری مریخ

سریال “خاتون”

سال انتشار: ۱۴۰۰

کارگردان: تینا پاکروان

بازیگران: نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی و مهتاب ثروتی

تعداد قسمت‌ها: ۲۳

سریال “خاتون” یک سریال عاشقانه و تاریخی محبوب است که در سال ۱۴۰۰ از طریق پلتفرم نماوا به تماشاچیان ارائه شد. این سریال با بازیگرهای برجسته و داستان جذابش توانست تعداد زیادی از تماشاچیان را جذب کند. آهنگسازی این سریال نیز به هنرمندی کیهان کلهر صورت گرفته و رنگ و بوی خاصی به سریال افزوده است.

داستان سریال:

داستان این سریال در سال ۱۳۲۰ رخ می‌دهد، در دورانی که جنگ جهانی دوم در جریان است و ایران به اشغال متفقین افتاده است. خاتون بختیاری، عروس خانواده‌ای اربابی در رشت است. همسر او، شیرزاد ملک، یکی از درجه‌داران ارتش ایران است که بین وظیفه نظامی خود و اطاعت از سرهنگ‌های روس و انگلیسی مانده است. خاتون بعد از اتفاقاتی در زندگی زناشویی‌اش، از شیرزاد طلاق می‌گیرد، از رشت فرار می‌کند و به تهران می‌رود تا با دایی‌اش زندگی کند. اما ماجراهای مختلفی در انتظار او هستند و زندگی او را با مشکلات متنوعی روبه‌رو می‌سازد.

سریال “خاتون” به دلیل نقش‌آفرینی جذاب اشکان خطیبی، نگار جواهریان و مهران مدیری بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. اگر به دنبال یک سریال تاریخی و عاشقانه با داستان جذاب هستید، “خاتون” یک گزینه عالی است.

سریال ایرانی خاتون

سریال “یاغی”

سال انتشار: ۱۴۰۱

کارگردان: محمد کارت

بازیگران: علی شادمان، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، نیکی کریمی و آبان عسگری

تعداد قسمت‌ها: ۲۰

سریال “یاغی” در هنگام پخش خود، به گونه‌ای بود که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد و تأثیر مهمی بر روی جامعه داشت. این سریال اثری جدید و جذاب از کارگردانی محمد کارت محسوب می‌شود که از زوایای مختلف به مسائل اجتماعی پرداخته است. بازیگران برجسته و ماجراهای متنوع، این سریال را بسیار جذاب کرده و ارزش تماشا را به این اثر هنری بخشیده است. اگر هنوز این اثر را ندیده‌اید، توصیه می‌شود زمانی را برای تماشای داستان پرماجرای “یاغی” اختصاص دهید.

داستان سریال: داستان این سریال در مورد جاوید، یک جوان بدشانس و بی‌شناسنامه است که با خواهرش عاطی در پایین شهر زندگی می‌کند. او در زندگی بسیاری از فرصت‌ها را از دست داده و به دلیل نداشتن شناسنامه، در تحصیل و کار موفق نمی‌شود. اما یک روز توسط یک مربی کشتی به نام بهمن کاظمی انتخاب می‌شود. بهمن کاظمی، مالک باشگاه کشتی است که به همراه همسرش طلا، جاوید و عاطی را به خانواده‌اش معرفی می کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا از زندگی در پایین شهر فرار کنند.

سریال “یاغی” در هر قسمت خود داستان‌ها و ماجراهایی نفس‌گیری را ارائه می‌دهد و مخاطب را با خود همراه می‌کند. از جذابیت‌های این سریال می‌توان به بازیگران برجسته مانند پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی و علی شادمان اشاره کرد که با بازی‌های فوق‌العاده‌شان، این سریال را به یکی از محبوب‌ترین اثار تلویزیونی سال تبدیل کرده‌اند.

سریال ایرانی یاغی

سریال “زخم کاری”

سال انتشار: ۱۴۰۰

کارگردان: محمدحسین مهدویان

بازیگران: جواد عزتی، سیاوش طهمورث، رعنا آزادی‌ور و هانیه توسلی

تعداد قسمت‌ها: ۱۵

سریال “زخم کاری” یکی از جذاب‌ترین سریال‌های شبکه خانگی است که جواد عزتی با بازیگری استثنایی خود صحنه های تحسین‌برانگیزی را به اجرا درآورده است. این سریال برگرفته از یک رمان ایرانی به نام “بیست زخم کاری” می‌باشد و از داستان مکبث نوشته شکسپیر نیز الهام گرفته است. سریال با قسمت‌های اولیه‌اش توانسته بالاترین امتیاز را در شبکه فیلیمو به دست آورد. همچنین، در جشنواره حافظ ۲۱امین دوره، جوایز بهترین سریال تلویزیونی، بهترین بازیگر زن برای رعنا آزادی‌ور و بهترین جایزه بازیگر مرد به جواد عزتی اعطا شد.

داستان سریال: داستان این سریال در مورد مدیریت شرکت موفقی است و رئیس این شرکت ابراهیم ریزآبادی است. ریزآبادی مالک را به ماموریت فوری می‌فرستد تا یک قرارداد مهم با نروژی‌ها را منعقد کند. اما پس از انجام قرارداد، نروژی‌ها مبلغ معامله را به حساب شرکت واریز نمی‌کنند…

در سریال “زخم کاری”، روند اتفاقات بسیار سریع و مهیج است و تماشاگر را به یک سفر تنفس‌گیر می‌برد. اگر با داستان تراژدی مکبث آشنایی دارید، ممکن است بتوانید حدس بزنید که این سریال به چه نحوی پیش می‌رود، اما معنای واقعی و پایان آن را تجربه کردن؛ همچنان باعث میشود تا این سریال ارزش دیدن داشته باشد. این سریال اثری منحصر به فرد از سینمای ایرانی است که به هیچ وجه نباید از آن گذشت.

سریال ایرانی زخم کاری

سریال “خون سرد”

سال انتشار: ۱۴۰۱

کارگردان: امیرحسین ترابی

بازیگران: امیر آقایی، شهرام حقیقت دوست، سارا رسول زاده و نیما شعبان نژاد

تعداد قسمت‌ها: ۱۸

سریال “خون سرد” که از شبکه فیلم نت پخش شد، داستانی پلیسی و معمایی را روایت می‌کند. این سریال با کارگردانی امیرحسین ترابی و بازیگری امیر آقایی، شهرام حقیقت دوست، سارا رسول زاده و نیما شعبان نژاد دارای جذابیت‌های مهیجی است که ذهن بیننده را به خود مشغول می کند.

داستان سریال: داستان این سریال در مورد سرگرد طلوعی است که به حل پرونده‌های جنایی و پیچیده می‌پردازد. در کنار او، دوست نزدیکش کسری کیا نیز به عنوان یک پزشک قانونی به کار پرداخته و از شیوه‌های خود برای مقابله با جنایتکاران استفاده می‌کند. سریال به صورت موازی با پرونده‌های جنایی و نقش‌آفرینی این دو کارآگاه پیش میرود.

سریال ایرانی خون سرد

سریال “نیسان آبی”

سال انتشار: ۱۴۰۰

کارگردان: منوچهر هادی

بازیگران: حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری و جمشید هاشم‌پور

تعداد قسمت‌ها: ۲۰

سریال “نیسان آبی” یک سریال کمدی است که توسط منوچهر هادی کارگردانی شده و در سال ۱۴۰۰ در پلتفرم فیلمو پخش شده است. این سریال، با حضور بازیگرانی چون حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری و جمشید هاشم‌پور، لحظات شادی را برای شما به همراه خواهد آورد.

داستان سریال: داستان سریال در مورد دو دوست به نام‌های جمشید و رضا است. آن‌ها خواهان ازدواج با دو خواهر دوقلو هستند تا به صورت رسمی خانواده شوند. اما وقتی جمشید زری و رضا پری را می‌بینند، عشق به دل آن‌ها می‌آید. داستان سریال هول اتفاقات زندگی این دو دوست و ماجراهای آن‌ها و خانواده‌هایشان پیش می‌رود.

سریال ایرانی نیسان آبی

سریال “جیران”

سال انتشار: ۱۴۰۱

کارگردان: حسن فتحی

بازیگران: پریناز ایزدیار، بهرام رادان، مهدی پاکدل، امیر جعفری، مریلا زارعی و غزل شاکری

تعداد قسمت‌ها: 52

سریال ایرانی جیران

سریال “جیران” یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تماشای سریال‌ ایرانی می‌باشد. این سریال به صورت تاریخی و عاشقانه در دورهٔ قاجار و پس از مرگ امیرکبیر روایت می‌شود. این سریال با بازیگری های برجسته و داستان جذابش توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

داستان سریال: داستان این سریال از زمانی آغاز می‌شود که امیرکبیر به قتل رسیده و میرزا آقاخان نوری جای او را به عنوان صدراعظم ایران می‌گیرد. در این شرایط، شاه ایران که از قصر خود فرار کرده، دختری به نام خدیجه خانم تجریشی را می‌بیند و عاشق او می‌شود. به دلیل چشمان سیاه و ابروهای خود خدیجه خانم، شاه او را “جیران” نامیده و او را به عقد خود در می‌آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا