سبک زندگیفیلم ها

بهترین فیلم های زامبی که باید ببینید

فیلم های زامبی محور شاید برای همه مردم جالب نباشند اما از لحاظ طرفداران این ژانر بسیار جالب و هیجان انگیز هستند و طرفداران مخصوص به خودش را پیدا کرده است. اگر شما نیز از جمله طرفداران این آثار هستید، در این مقاله با لیست بهترین فیلم های زامبی ترسناک، کمدی و… همراه شما هستیم.

همچنین اگر به فیلم های ترسناک علاقه دارید حتما مقاله بهترین فیلم ترسناک جنی را مطالعه کنید و علاوه بر آن اگر دنبال بهترین وب سایت های دانلود فیلم بدون سانسور هستید حتما بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

معرفی لیست بهترین فیلم های زامبی جدید و قدیمی

در این مطلب از ایزی بیلد به معرفی بهترین فیلم های زامبی آمریکایی چینی و ژاپنی جدید و قدیمی پرداخته ایم پس در ادامه همراه ما باشید.

فیلم “گانگنام زامبی” (Gangnam Zombie)

– سال ساخت: 2023

– ژانر: درام، ترسناک

– بازیگران: جیجی ایل-جو، پارک جی-یون، چو کیونگ-هان

– کارگردان: لی سو-سونگ (Lee Soo-seong)

– امتیاز IMDb: نمره 3.2

– مدت زمان: 81 دقیقه

فیلم گانگنام زامبی یک اثر جدید در فهرست بهترین فیلم های زامبی است. این فیلم که در سال 2023 منتشر شده، داستانی ترسناک و جذاب را روایت می‌کند. بازیگرانی چون جیجی ایل-جو، پارک جی-یون و چو کیونگ-هان در این فیلم حضور دارند و کارگردانی آن بر عهده لی سو-سونگ قرار دارد. این فیلم به امتیاز 3.2 در IMDb دست یافته و مدت زمانی حدود 81 دقیقه دارد.

بهترین فیلم های زامبی که باید ببینید

معرفی فیلم “زامبیولی” (Zombivli)

– سال ساخت: 2022

– ژانر: کمدی، درام، ترسناک

– بازیگران: آمی وا، وایدهی پاراشورامی، لالیت پرابهاکار

– کارگردان: آدیتا سارپوتدار (Aditya Sarpotdar)

– امتیاز IMDb: نمره 6.7

– مدت زمان: 134 دقیقه

فیلم زامبیولی یکی از فیلم های زامبی جدید است که در سال 2022 منتشر شد. این فیلم با ژانرهای کمدی، درام و ترسناک در اندیا ساخته شده و بازیگرانی همچون آمی وا، وایدهی پاراشورامی و لالیت پرابهاکار در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این اثر بر عهده آدیتا سارپوتدار بوده و امتیاز 6.7 از IMDb را به خود اختصاص داده است. این فیلم با مدت زمانی حدود 134 دقیقه، داستانی جذاب از دنیای زامبی را به تصویر می‌کشد.

فیلم “برش نهایی” (Final Cut)

– سال ساخت: 2022

– ژانر: کمدی، ترسناک

– بازیگران: رومن دوریس، برنیس بژو، گرگوری گادبوا

– کارگردان: میشل آزاناویسوس (Michel Hazanavicius)

– امتیاز IMDb: نمره 6.5

– مدت زمان: 110 دقیقه

فیلم برش نهایی در فهرست ترسناک ترین فیلم های زامبی سال 2022 قرار دارد. این فیلم با ژانرهای کمدی و ترسناک تولید شده و بازیگرانی همچون رومن دوریس، برنیس بژو و گرگوری گادبوا در آن حضور دارند. کارگردانی این اثر بر عهده میشل آزاناویسوس بوده و امتیاز 6.5 از IMDb را کسب کرده است. این فیلم با مدت زمانی حدود 110 دقیقه، داستانی جذاب از دنیای زامبی را به تصویر می‌کشد.

بهترین فیلم های زامبی که باید ببینید

فیلم “زامبی ها 3” (Zombies 3)

– سال ساخت: 2022

– ژانر: موزیکال، عاشقانه

– بازیگران: مایلو منهایم، مگ دانلی، ترور تورجمن

– کارگردان: پل هون (Paul Hoen)

– امتیاز IMDb: نمره 5.4

– مدت زمان: 88 دقیقه

فیلم زامبی ها 3 یکی از بهترین فیلم های زامبی عاشقانه در سال 2022 است. این فیلم به صورت موزیکال ساخته شده و بازیگرانی همچون مایلو منهایم، مگ دانلی و ترور تورجمن در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این اثر بر عهده پل هون بوده و امتیاز 5.4 از IMDb را به خود اختصاص داده است. این فیلم با مدت زمانی حدود 88 دقیقه، داستانی دلنشین و عاشقانه را ارائه می‌دهد.

بهترین فیلم های زامبی که باید ببینید

ویروس-32 (Virus-32) – یک تجربه هیجان انگیز در دنیای زامبی ها

سال ساخت: 2022

ژانر: ترسناک

بازیگران: راسجد سزار، سوفیا گونزالس، دانیل هندلر، پائولا سیلوا

کارگردان: گوستاوو هرناندز (Gustavo Hernández)

امتیاز IMDb: نمره 5.5

مدت زمان: 90 دقیقه

ویروس-32، یکی از بهترین فیلم های ترسناک زامبی محور در سال 2022 است. این فیلم ترسناک توانست با بازیگری شگفت‌انگیز و کارگردانی حرفه‌ای گوستاوو هرناندز، مخاطبان را به خود خیره کند. داستان این اثر درباره یک زن و دخترش است که در دنیایی پر از زامبی ها گیر افتاده‌اند. آن‌ها باید با زمان محدودی که دارند، تلاش کنند تا زامبی‌ها را شکست دهند.

سالمندان (Old People) – ترسناک ترین فیلم زامبی سال 2022

سال ساخت: 2022

ژانر: ترسناک

بازیگران: آدولفو آسور، لویی بتون، گرهارد باس، ملیکا فروتن

کارگردان: اندی فشر (Andy Fetscher)

امتیاز IMDb: نمره 5.1

مدت زمان: 101 دقیقه

“سالمندان” یکی دیگر از فیلم های ترسناک زامبی سال 2022 است که به کارگردانی اندی فشر ساخته شد. داستان این فیلم درباره یک زن و دو فرزندش است که به عروسی خواهرشان می‌روند، اما اتفاقات وحشتناکی در این ماجرا برای آنها اتفاق می افتد. بازیگران برجسته و داستان جذاب این فیلم ترسناک توانسته است تماشاگران بسیاری برای خود بدست بیاورد.

بهترین فیلم های زامبی که باید ببینید

ویرموود: آخرالزمان (Wyrmwood: Apocalypse)

سال ساخت: 2021

ژانر: اکشن، ترسناک

بازیگران: لوک مک‌کنزی، شانتاعه بارنز-کووان، تاسیا زالار

کارگردان: کیا روچ-ترنر (Kiah Roache-Turner)

امتیاز IMDb: نمره 5.4

مدت زمان: 88 دقیقه

“ویرموود: آخرالزمان” یکی از فیلم های زامبی محور معروف است که در سال 2021 منتشر شد. این فیلم با جذابیت اکشن و ترسناک خود، به عنوان یک اثر حیاتی در دنیای زامبی ها محسوب می‌شود. داستان آن درباره یک سرباز به نام ریس است که در دنیایی پر از زامبی زندگی می‌کند و ماموریت دارد افراد زنده را جمع‌آوری کند. اما او با یک زامبی به نام گریس آشنا می‌شود و متوجه می‌شود که گریس کلید نهایی او برای رهایی از این شرایط است.

مرا نکش (Don’t Kill Me) – ترسناک و عاشقانه در دنیای زامبی ها

سال ساخت: 2021

ژانر: فانتزی، ترسناک، عاشقانه

بازیگران: آلیس پاگانی، روکو فاسانو، سیلویا کالدرونی، فابریزیو فراکین

کارگردان: آندره دی دسیکا (Andrea De Sica)

امتیاز IMDb: نمره 4.3

مدت زمان: 90 دقیقه

“مرا نکش” یکی دیگر از فیلم های زامبی است که در سال 2021 منتشر شد. این فیلم علاوه بر عناصر ترسناک، دارای المان‌های عاشقانه و فانتزی نیز می‌باشد. داستان آن درباره دختری به نام میرتا است که پس از مصرف مواد مخدر با دوستش رابین به شکل زامبی تبدیل می شوند. این اتفاقات وحشتناک، او را به موجودی آدم خوار تبدیل می کند.

کالبد شکافی جین دو (The Autopsy of Jane Doe)

سال ساخت: 2016

ژانر: فراطبیعی، ترسناک

بازیگران: برایان کاکس، امیل هرش، افلیا لاویبوند، مایکل مک‌الاتون، اولون کلی

کارگردان: آندره اوردال (André Øvredal)

امتیاز IMDb: نمره 6.8

مدت زمان: 99 دقیقه

“کالبد شکافی جین دو” یک فیلم زامبی است که در سال 2016 منتشر شد. این فیلم با موضوع فراطبیعی خود، توانست به عنوان یکی از بهترین فیلم های زامبی جهان شناخته شود. داستان آن درباره پدر و پسری است که جسد یک زن ناشناس را که به طرز مرموزی کشته شده است، بررسی می‌کنند. اما هرچه عمیق‌تر می‌روند، رازهای مرموزی درباره این زن آشکار می‌شود و اتفاقات وحشتناکی رخ می‌دهد.

بهترین فیلم های زامبی که باید ببینید

کودک زامبی (Zombi Child) – رازهای تاریک در دنیای زامبی ها

سال ساخت: 2019

ژانر: درام

بازیگران: لوئیز لابک، ویسلاندا لویمت، عادل دیوید

کارگردان: برتراند بونلو (Bertrand Bonello)

امتیاز IMDb: نمره 6

مدت زمان: 103 دقیقه

“کودک زامبی” یک فیلم درام زامبی است که در سال 2019 منتشر شد. این فیلم داستان تبدیل یک مرد اهل هایتی به یک زامبی را در دهه ۱۹۶۰ روایت می‌کند. اتفاقات وحشتناکی در این داستان رخ می‌دهد که یک دختر نوجوان، راز خانواده‌اش را فاش می‌کند و به اتفاقاتی ناگوار دچار می‌شود.

با توجه به لیست بالا شما میتوانید با دیدن بهترین فیلم های زامبی محور، تجربه هیجان و ترس را در دنیای زامبی ها تجربه کنید. این اثار با داستان‌ها و بازیگری‌های برجسته خود به یک تجربه سینمایی منحصر به فرد تبدیل شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا