سبک زندگیفیلم ها

بهترین فیلم های دواین جانسون (راک)

بهترین فیلم های دواین جانسون | جذاب ترین فیلم های راک

 فیلم “San Andreas” (سن آندریاس)

یکی از بهترین فیلم‌های دواین جانسون، فیلم “San Andreas” است. این فیلم توسط کارگردان برد پیتون ساخته شده و داستان زلزله‌ای عظیم در کالیفرنیا را روایت می‌کند. در این فیلم، دواین جانسون نقش ری گینز را بازی می‌کند، یک خلبان هلی کوپتر نجات که به تلاش برای نجات دخترش در میان هرج و مرجی که زلزله ایجاد کرده می‌پردازد. این فیلم با میانگین امتیاز 6.1 از IMDB، مورد توجه برخی از مخاطبان قرار گرفته است.

 فیلم "San Andreas" (سن آندریاس)

 فیلم “Walking Tall” (سربلند)

در فیلم “Walking Tall”، دواین جانسون نقش یک کهنه سرباز سرسخت با گروهبانی به نام کریس وان را بازی می‌کند. او درگیر مبارزه با فساد و شرارت در شهر خود می‌شود. این فیلم با میانگین امتیاز 6.3 از IMDB به تصویر کشیده شده و داستان جذابی دارد که مخاطبان را به خود جلب کرده است.

برای مشاهده لیست بهترین فیلم های اکشن آمریکایی کلیک کنید.

 فیلم “Central Intelligence” (هوش مرکزی)

Central Intelligence” نیز یکی دیگر از بهترین فیلم های دواین جانسون است. در این فیلم، او با کارگردانی کوین هارت در نقش‌های اصلی حضور دارد. دو انسان به طور اتفاقی درگیر ماجراهای جاسوسی و مهیجی می‌شوند که …

این فیلم با میانگین امتیاز 6.3 از IMDB توانست تحسین منتقدان را به همراه بیاورد.

 فیلم "Central Intelligence" (هوش مرکزی)

فیلم “Snitch”

“Snitch” به کارگردانی ریک رومن وو و نویسندگی جاستین هیث و ریک رومن وو ساخته شده است و در آن بازیگرانی چون دواین جانسون، بری پپر، و جان برنتال حضور دارند. داستان فیلم درباره‌ی جان متیوز، مالک شرکت ساختمانی است که پسرش به نام جیسون به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شده و به ۱۰ سال زندان محکوم می‌شود. جان، به عنوان پدری ناامید از آزادی پسرش، تصمیم می‌گیرد که در مبارزه با جرم و جنایت‌های مواد مخدر به کمک دادستان جوآن کیگن بیاید. او می‌پذیرد تا به عنوان یک مامور مخفی در دنیای زیرزمینی مواد مخدر فعالیت کند.

فیلم “Faster

فیلم “Faster” به کارگردانی جورج تیلمان جونیور و نویسندگی تونی گایتون و جو گایتون تهیه شده است. و در آن دواین جانسون، بیلی باب تورنتون، و اولیور جکسون کوهن نقش‌آفرینی می‌کنند. داستان فیلم درباره‌ی مردی تنها است که به تازگی از زندان آزاد شده و به دنبال افرادی از گذشته‌اش است که به او خیانت کرده بودند. او تمام آن‌ها را مجبور می‌کند تا کفاره گناهان خود را بدهند. در این راه، او نیز با بلایی روبه‌رو می‌شود که انتقام گرفتن سر روح جاودانه‌اش را تهدید می‌کند. همچنین، یک قاتل قراردادی عجیب و غریب توسط مردی استخدام می‌شود که تمام کارهای او را زیر نظر بگیرد.

فیلم "Faster"

فیلم “Pain & Gain”

این فیلم که به کارگردانی مایکل بی و نویسندگی کریستوفر مارکس و استیون مک‌فیلی ارائه شده است و داستان واقعی زندگی دنیل لوگو را به تصویر می‌کشد. دنیل لوگو یک بدنساز اهل میامی است که به دنبال دستیابی به رویای آمریکایی خود است. او و دوستانش تصمیم می‌گیرند که از دیگران به سرقت و آدم‌ربایی بپردازند تا به همه چیز دست یافته و رویای خود را به حقیقت تبدیل کنند.

اما داستان آن‌ها به طور ناگهانی پیچیده می‌شود و این سه بدنساز با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند. این فیلم بر اساس داستان‌های واقعی منتشر شده در Miami New Times توسط پیت کالینز ساخته شده و نقدهای مختلفی از منتقدان به دلیل خشونت زیاد و نقدها به سبک کارگردانی و تناقضات تاریخی وارد شده است.

فیلم “The Mummy Returns

فیلم “The Mummy Returns” که به کارگردانی استیون سامرز ساخته شده است، ادامه‌ی ماجراجویی‌های ایمهوتپ و اوکانل است. داستان این فیلم به مصر باستان برمی‌گردد و از یک جادوگر شرور به نام ایمهوتپ و ارتشی خطرناک که او را هدایت می‌کند، خبر می‌دهد.

ریک و اوکانل در تلاش برای کشف آثار باستانی به دستبند آنوبیس می‌رسند، اما باز هم مواجهه‌ای خطرناک با ایمهوتپ رخ می‌دهد. این فیلم با وجود نقدهایی که از طرف منتقدان دریافت کرد، توانست در باکس آفیس موفقیت زیادی کسب کند و به یکی از بهترین فیلم های دیواین جانسون تبدیل شود.

فیلم "The Mummy Returns"

فیلم “Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw”

این فیلم به دواین جانسون و جیسون استاتهام در نقش‌های لوک هابز و دکارد شاو می‌پردازد. آن‌ها در این فیلم با وقوع تهدیدی سایبر-ژنتیکی مواجه می‌شوند و باید با هم همکاری کنند تا خطر را برطرف کنند.

فیلم “Hobbs & Shaw” با وجود نقدهایی که دریافت کرد، موفقیت زیادی در باکس آفیس داشت و بیش از ۷۶۰ میلیون دلار درآمد کسب کرد. منتقدان به این موضوع اشاره کردند که با وجود اکشن فوق‌العاده و بازی حرفه‌ای بازیگران، این فیلم توانست تجربه‌ی متفاوتی از دنیای “Fast & Furious” را به مخاطبان ارائه دهد.

فیلم اسمارت را بگیر

کارگردان: پیتر سگال

نویسنده: تام جی. استل و مت امبر

بازیگران: استیو کارل، ان هتوی و دواین جانسون

میانگین امتیازات در IMDB: ۶.۵

در این فیلم، ما شاهد ماجراجویی‌های مکسول اسمارت، یک کارمند اداری در یک سازمان جاسوسی دولتی آمریکایی هستیم. زمانی که سازمان جاسوسی مورد حمله‌ی یک گروه خلافکار قرار می‌گیرد زندگی او تغییر می‌کند. در این موقعیت بحرانی، رئیس سازمان تصمیم می‌گیرد مکسول را به‌عنوان یک جاسوس انتخاب کند و او را با مامور ۹۹ که بسیار جذاب و جسور است، در یک تیم قرار دهد. این تصمیم حتی موجب ناراحتی مامور ۹۹ هم می‌شود.

“اسمارت را بگیر” براساس مجموعه تلویزیونی با همین نام ساخته شده است. این فیلم موفقیت زیادی در باکس آفیس داشت و با بودجه ۸۰ میلیون دلاری خود، بیش از ۲۳۰ میلیون دلار درآمد کسب کرد. این موفقیت به اندازه‌ای بزرگ بود که صحبت از ساخت دنباله‌ای برای این فیلم شروع شد.

فیلم گشت‌و‌گذار در جنگل

کارگردان: ژاومه کویت-سرا

نویسنده: مایکل گرین، گلن فیکارا و جان ریکا

بازیگران: دواین جانسون، امیلی بلانت و ادگار رمیرز

میانگین امتیازات در IMDB: ۶.۶

داستان ماجراجویی در جنگل:

در سال ۱۹۱۶، دکتر لیلی هوتن، یک دکتر گیاه‌شناسی انگلیسی، دیگر از یک زندگی معمولی خوشش نمی‌آید و رویای نجات جان افراد در دل جنگل‌های آمازون را دارد. او به یک مأموریت پرمخاطره می‌رود تا جهان را تغییر دهد. در این مسیر، دکتر هوتن به همراه برادر خوش‌تیپ خود به نام مک‌گرگور به سراغ کاپیتان فرانک ولف می‌روند. از او می‌خواهند که این دو را با قایق چوبی‌اش از درون رودخانه مارپیچ آمازون در لاکوئیلا عبور دهد و به سمت دیگر ببرد.

حالا این سه نفر بی‌ترس و شجاع، به دل جنگل آمازون وارد می‌شوند. آن‌ها به دنبال چیزی هستند که سال‌ها به دست نیاورده‌اند؛ یک نفرین قدیمی چند صد ساله. اما اشراف‌زاده ظالمی به نام شاهزاده یواخیم نیز وجود دارد که آن‌ها را تهدید می‌کند. او تصمیم دارد نقشه‌های آن‌ها را نقض کرده و آن‌ها را متوقف کند.

فیلم گشت‌و‌گذار در جنگل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا