سبک زندگیفیلم ها

بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی که نباید از دست بدهید

اگر از طرفداران فیلم های سینمایی نباشید، باز هم احتمالاً یکی از فیلم‌های آنجلینا جولی را تماشا کرده‌اید یا حداقل نام این بازیگر بزرگ را شنیده‌اید. در این مقاله از ایزی بیلد، به بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی نگاهی خواهیم داشت؛ از آثار قدیمی‌تر گرفته تا فیلم‌های اخیر این هنرپیشه نام آشنا.

برای مشاهده لیست بهترین فیلم های برد پیت اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود فیلم های مورد نظر به صورت زبان اصلی و بدون سانسور حتما مقاله از کجا فیلم و سریال بدون سانسور دانلود کنیم را مطالعه بفرمایید.

فیلم سینمایی مالفیسنت (Maleficent)

کارگردان: رابرت استروم‌برگ

نویسنده: لیندا وولورتون، چارلز پرالت

بازیگران: آنجلینا جولی، ال فانینگ، شارلتو کاپلی، لزلی منویل

تاریخ اکران: سال ۲۰۱۴ میلادی

امتیاز در IMDB: ۶.۹ از ۱۰

مالفیسنت با بازی زیبای آنجلینا جولی یک بازسازی بسیار زیبا و با کیفیت از انیمیشن زیبای خفته به‌شمار می‌رود که والت دیزنی آن را در سال ۱۹۵۹ تولید و اکران کرد. داستان اصلی این فیلم بیشتر درباره دشمن شاهزاده یعنی مالفیسنت (شیطان) جریان دارد که در یک سرزمین وسیع و زیبا به‌همراه پری‌ها و موجودات عجیب‌و‌غریب زندگی می‌کند. یک روز نگهبانان آن سرزمین به او خبر دزدیده شدن یک جواهر از دریاچه را می‌دهند و او از طریق صحبت کردن با دزد جواهر، یعنی استفن که کودک فقیری بود، او را متقاعد می‌کند که جواهر را به‌درون دریاچه بیاندازد. و در ادامه …  قسمت بعدی این فیلم با عنوان Maleficent: Mistress of Evil در سال ۲۰۱۹ روی پرده سینماها رفت.

فیلم سینمایی مالفیسنت

فیلم سالت (Salt)

کارگردان: فیلیپ نویس

نویسنده: کرت ویمر

بازیگران: آنجلینا جولی، لیو شرایبر، چیویتل اجیوفور، یارا شهیدی

تاریخ اکران: سال ۲۰۱۰ میلادی

امتیاز در IMDB: ۶.۴ از ۱۰

فیلم سالت یکی از فیلم‌های آنجلینا جولی است که به سبک جاسوسی و اکشن اکران شد و با استقبال بسیار خوبی در زمان اکران روبه‌رو شد و توانست به اثری سرگرم‌کننده و جذاب برای دوست‌داران اینگونه فیلم‌ها تبدیل شود. این فیلم با حضور بازیگران برجسته مانند لیو شرایبر و چیویتل اجیوفور در کنار آنجلینا جولی در سال ۲۰۱۰ میلادی به تهیه‌کنندگی لورنزو دی بوناونتورا توسط استودیو Columbia Pictures با بودجه‌ای ۱۱۰ میلیون دلار تولید و توانست فروش خوب ۲۹۵ میلیون دلاری را در گیشه‌های سینما تجربه کند.

داستان فیلم روایت‌گر داستان زندگی یک مامور و جاسوس سازمان CIA به‌نام اِوِلین سالت است. او برای بازجویی از یک جاسوس روسی فراخوانده می‌شود و این جاسوس از برنامه قتل رئیس‌جمهور روسیه پرده برمی‌دارد و می‌گوید که نام قاتل اولین سالت است. اولین از آن مکان فرار می‌کند و همین موضوع آغازی به‌شمار می‌رود برایروایت یک داستان‌های هیجان‌انگیز که …

فیلم سالت

فیلم گناه اصلی (Original Sin)

کارگردان: مایکل کریستوفر

بازیگران: آنجلینا جولی، آنتونیو باندراس، توماس جین، گریگوری ایتزین

تاریخ اکران: ۲۰۰۱ میلادی

امتیاز در IMDB: ۶ از ۱۰

فیلم گناه اصلی نه‌تنها یکی از بهترین بهترین فیلم های آنجلینا جولی است؛ بلکه داستان رمزآلود و درعین‌حال عاشقانه‌ای در دل خود دارد که برای هر بیننده‌ای با هر سلیقه‌ای جذاب است. آنجلینا جولی به همراه آنتونیو باندراس در این فیلم حضور دارند و داستان زوجی را روایت می‌کنند که پر از راز و رمز است.

فیلم گناه اصلی (Original Sin)

 فیلم سرقت در ۶۰ ثانیه (Gone in 60 Seconds)

کارگردان: دامینیک سینا

نویسنده: هنری هلیکی

بازیگران: آنجلینا جولی، نیکلاس کیج، دلروی لیندو، رابرت دووال

تاریخ اکران: ۲۰۰۰ میلادی

امتیاز در IMDB: ۶.۵ از ۱۰

فیلم سرقت در ۶۰ ثانیه با حضور آنجلینا جولی و نیکلاس کیج یکی از گزینه‌های مناسب برای دوست‌داران فیلم‌های اکشن است. این فیلم در سال ۲۰۰۰ میلادی توسط استودیو Touchstone Pictures تولید شد و با موفقیت فروش ۲۴۰ میلیون دلاری را به دست آورد. داستان این فیلم درباره یک دزد اتومبیل بسیار ماهر به نام رندال ملقب به ممفیس است که …

فیلم سرقت در ۶۰ ثانیه (Gone in 60 Seconds)

فیلم بیوولف (Beowulf)

کارگردان: رابرت زمکیس

نویسنده: نیل گیمن

بازیگران: آنجلینا جولی، ری وینستون، آنتونی هاپکینز، جان مالکوویچ

تاریخ اکران: ۲۰۰۷ میلادی

امتیاز در IMDB: ۶.۳ از ۱۰

فیلم بیوولف داستان حماسی بیوولف را روایت می‌کند. این اثر در سال ۲۰۰۷ میلادی توسط استودیو ImageMovers تولید شد و با امتیاز ۶.۳ از ۱۰ در IMDB مورد تقدیر قرار گرفت. اگر به داستان‌های حماسی علاقه دارید، این فیلم را از دست ندهید.

 فیلم هکرها (Hackers)

کارگردان: ایان سافتلی

نویسنده: رافائل مورئو

بازیگران: آنجلینا جولی، جانی لی میلر، جس بردفورد، متیو لیلارد

تاریخ اکران: ۱۹۹۵ میلادی

امتیاز در IMDB: ۶.۲ از ۱۰

فیلم هکرها یکی از نخستین فیلم‌های آنجلینا جولی است که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. این فیلم داستان هیجان‌انگیز یک هکر به نام دید مورفی را روایت می‌کند. اگر به دنیای کامپیوتر و هک علاقه دارید، این فیلم برای شما جذاب خواهد بود.

 فیلم هکرها (Hackers)

مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider)

کارگردان: سایمون وست

نویسنده: پاتریک ماست، جان زینمن

بازیگران: آنجلینا جولی، جان ویت، ایان گلن، دنیل کریگ

تاریخ اکران: سال ۲۰۰۱ میلادی

امتیاز در IMDB: ۵.۷ از ۱۰

اگر اهل بازی‌های ویدیویی باشید، قطعا سری بازی‌های Tomb Raider را تجربه کرده‌اید یا حداقل این مجموعه را شناخته‌اید. لارا کرفت: مهاجم مقبره با الهام از این مجموعه بازی‌های محبوب ساخته شد و سعی داشت تا اقتباس موفقی از ویدیو گیم را روی پرده سینما ببرد که در این مسیر تقریبا موفق بود.

مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا