سبک زندگیفیلم ها

بهترین سریال های خارجی

سریال‌ها یکی از شگفتی‌آورترین و محبوب‌ترین رسانه‌های تفریحی در دنیای امروزی هستند. هر یک با داستان‌ها، شخصیت‌ها و ژانرهای متنوع خود، توانسته‌اند تاثیرات بی‌پایانی را بر جامعه و فرهنگ ما داشته باشند. از دنیای معمایی شرلوک هلمز تا داستان‌های جذاب مردی به نام آقای ربات، سریال‌ها دنیایی از تجربیات و سرگرمی را برای مخاطبان خلق می‌کنند. در اینجا به تعدادی از بهترین سریال‌ های خارجی معروف و متنوع در دنیا نگاهی خواهیم انداخت.

قبل از معرفی سریال ها اگر به تماشای فیلم های سینمایی جنی علاقه مند هستید حتما روی لینک کلیک کنید. همچنین جهت آشانایی با لیست بهترین سریال های ایرانی اینجا کلیک کنید.

 سریال Black Mirror (آینه سیاه)

– سال ساخت: از 2011 تا 2019

– ژانر: درام، علمی تخیلی، هیجان انگیز

– ستاره‌ها: دنیل لاپین، هانا جان-کیمن، مایکلا کول، بیتریس رابرتسون-جونز

سریال “آینه سیاه” (Black Mirror) در هر قسمت خود با داستان‌های بی‌نظیر و چالش‌برانگیز سعی دارد به تکنولوژی پیشرفته و اعتیاد جامعه به آن اعتراض کند. این سریال به طرز خیره کننده ای نشان می‌دهد که چگونه تکنولوژی در زندگی انسان‌ها تأثیر می‌گذارد.

 سریال Black Mirror (آینه سیاه)

سریال Community (اجتماع)

– سال ساخت: از 2009 تا 2015

– ژانر: کمدی

– ستاره‌ها: جول مک‌هیل، دنی پودی، دونالد گلاور، چوی چیس

داستان سریال “اجتماع” (Community) با ورود یک وکیل معدنی به دانشگاه Greendale شروع می‌شود. او به امید دریافت مدرک دو ساله به این دانشگاه ملحق می‌شود و به طور غیرمنتظره‌ای گروهی از دوستان واقعی را پیدا می‌کند که …

سریال Sons of Anarchy (فرزندان آشوب)

– سال ساخت: از 2008 تا 2014

– ژانر: جنایی، درام، هیجان انگیز

– ستاره‌ها: چارلی هانام، کیتی سیگال، مارک بون جونیور، کیم کوتس

سریال “فرزندان آشوب” (Sons of Anarchy) به زندگی یک گروه الواط و فعالیت‌های غیرقانونی آن‌ها در یک شهر کوچک آمریکایی می‌پردازد. آن‌ها عاشق اسلحه و موتورسیکلت هستند که به مشکلاتی با مردم عادی و نهادهای اجتماعی برخورد می‌کنند و همین موضوع هسته اصلی داستان را تشکیل می دهد.

سریال Sons of Anarchy (فرزندان آشوب)
 

سریال How I Met Your Mother (آشنایی با مادر)

– سال ساخت: از 2005 تا 2014

– ژانر: کمدی، رمانتیک

– ستاره‌ها: جاش رادنور، جیسون سیگل، کوبی اسمالدرز، نیل پاتریک هریس

داستان سریال “آشنایی با مادر” (How I Met Your Mother) در سال 2030 آغاز می‌شود. تد، میانسال، تصمیم می‌گیرد داستان آشنایی خود با مادر فرزندانش را برای آن‌ها بگوید. این داستان پر از وقایع جالب و خنده‌داری است که تد و دوستان نزدیکش ایجاد کرده‌اند.

 سریال Homeland (میهن)

– سال ساخت: از 2010 تا 2020

– ژانر: جنایی، درام، رازآلود

– ستاره‌ها: کلر دینز، مندی پاتینکین، دیمین لوئیس، روپرت فرند

داستان سریال “میهن” (Homeland) با رویدادی غیرمنتظره در یک روز عادی آغاز می‌شود. نیروهای ویژه آمریکا یک مرد را پیدا می‌کنند که چندین سال پیش اعلام شده بود مرده است، اما اکنون زنده به سر می‌برد. ترس و شک و شبهاتی که این حادثه به دنبال دارد، این سریال را به یک ماجرای پیچیده تبدیل می‌کند.

 سریال True Detective (کارآگاه حقیقی)

– سال ساخت: 2014، 2015 و 2019

– ژانر: جنایی، درام، راز آلود

– ستاره‌ها: وینس وان، کالین فرل، ریچل مک‌آدامز، تیلور کیتچ

داستان سریال “کارآگاه حقیقی” (True Detective) درباره دو کارآگاه است که به دنبال یک قاتل زنجیره‌ای هستند و در این راه با معماهای پیچیده‌ای روبرو می‌شوند. این سریال با فلش‌بک‌هایی از گذشته و اتفاقاتی غم‌انگیز و مرموز، داستان مهیجی را تعریف می‌کند.

 سریال True Detective (کارآگاه حقیقی)

 سریال Arrow (کماندار)

– سال ساخت: از 2012 تا 2020

– ژانر: اکشن، ماجراجویی، جنایی

– ستاره‌ها: استیون آمل، کیتی کسیدی، دیوید رمزی، سوزانا تامپسون

داستان سریال “کماندار” (Arrow) درباره یک بیلیونر به نام الیور کویین است که پس از سال‌ها گمشدن در جزیره‌ای، به شهرش باز می‌گردد و تصمیم می‌گیرد علاوه بر پنهان نگه داشتن اتفاقات جزیره، عدالت را در شهرش برقرار کند و با افراد خلافکار مقابله کند.

 سریال Arrow (کماندار)

بازی تاج و تخت (Game of Thrones)

– سال ساخت: از 2011 تا 2019

– ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

– ستارگان: Emilia Clarke, Peter Dinklage, Kit Harington, Lena Headey

این سریال بر اساس داستانی به نام “ترانه یخ و آتش” نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته شده و داستان درگیری چندین خاندان برای تصاحب تاج‌وتخت پادشاهی و حکومت بر هفت‌اقلیم را روایت می‌کند. بازیگران برجسته و داستان پیچیده این سریال آن را به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سریال‌های تلویزیون تبدیل کرده است.

بازی تاج و تخت (Game of Thrones)

سریال برکینگ بد (Breaking Bad)

– سال ساخت: از 2008 تا 2013

– ژانر: جرم و جنایت، درام، هیجان انگیز

– ستارگان: Bryan Cranston, Aaron Paul, Anna Gunn, Betsy Brandt

داستان اصلی این سریال درباره والتر وایت، یک معلم شیمی خسته از زندگی معمولی است که تصمیم می‌گیرد به تولید و فروش متامفتامین بپردازد تا خانواده‌اش را ثروتمند کند. تبدیل شدن والتر از یک معلم به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد مخدر و مشکلات اخلاقی و قانونی که با آن روبرو می‌شود، داستانی جذاب و پیچیده را ایجاد می‌کند.

اداره (The Office)

– سال ساخت: از 2005 تا 2013

– ژانر: کمدی

– ستارگان: Steve Carell, Jenna Fischer, John Krasinski, Rainn Wilson

این سریال به شکل مستندی طنزآمیز، روزمره‌ی کارمندان در یک شرکت را نشان می‌دهد. سبک کمدی و روزمرگی این سریال و تناقض‌های کارمندان آن به وسیله دوربین مخفی، طنز و سبک خاص خود جذابیت خاصی را برای تماشاگران به ارمغان آورده است.

سریال دوستان (Friends)

– سال ساخت: از 1994 تا 2004

– ژانر: کمدی، رمانتیک

– ستارگان: Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc

این سریال داستان شش دوست صمیمی را در منطقه منهتن شهر نیویورک روایت می‌کند. تصاویر زندگی روزمره و روابط عاشقانه و دوستانه آن‌ها از جمله موضوعات مورد بررسی در این سریال است.

سریال تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory)

– سال ساخت: از 2007 تا 2019

– ژانر: کمدی، رمانتیک

– ستارگان: Johnny Galecki, Jim Parsons, Kaley Cuoco, Simon Helberg

این سریال داستان دو دانشجوی فیزیک نخبه به نام‌های لئونارد و شلدون را روایت می‌کند. داستان سریال زندگی آن‌ها بعد از ورود یک دختر به زندگی‌شان و تبدیل‌شدن آن‌ها به افراد عادی خارج از آزمایشگاه علمی را نشان می‌دهد.

سریال تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory)

سریال “شرلوک”

تاریخ ساخت: 2010 تا 2017

ژانر: جنایی، درام، معمایی

ستارگان: بندیکت کامبربچ، مارتین فریمن، یونا استابز، روپرت گریوز

داستان سریال “شرلوک” دربارهٔ کاراگاه مشهوری به نام شرلوک هلمز است که به همراه دستیارش جان واتسون به حل پرونده‌های جنایی و معمایی می‌پردازد. شرلوک هلمز یک فرد خودگرا و مغرور است که سعی می‌کند هوش بالای خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهد. این رفتار زننده او باعث شده تا دوستان زیادی نداشته باشد، اما مقامات سیاسی، از جمله برادرش مایکرافت، پرونده‌های بزرگی را به او واگذار می کنند.

 سریال “آقای ربات

تاریخ ساخت: 2015 تا 2019

ژانر: جنایی، درام، هیجان‌انگیز

ستارگان: رامی مالک، کریستیان اسلیتر، کارلی چایکین، مارتین والسترام

داستان سریال “آقای ربات” در مورد مردی جوان به نام الیوت است که توانایی‌های ویژه‌ای دارد که افراد عادی به سختی می‌توانند به آن دست یابند. الیوت قادر به هک کردن مغز انسان‌هاست و این امکان را دارد که پس از هک، با آنها ارتباط برقرار کند. اما این توانایی به زودی برای او دردسرهای بزرگی ایجاد می کند.

 سریال "آقای ربات"

سریال “خانه پوشالی”

تاریخ ساخت: 2013 تا 2018

ژانر: درام

ستارگان: کوین اسپیسی، مایکل گیل، رابین رایت، کیت مارا

سریال “خانه پوشالی” اقتباسی است از سریال بریتانیایی با همین نام و نیز از یک رمان با همین نام اثر مایکل دابز، عضو حزب محافظه‌کاران بریتانیا. داستان این سریال دربارهٔ فرانک آندروود است، یک شخصیت قدرت‌طلب و بدذات که به هر قیمتی می‌خواهد رئیس‌جمهور ایالات متحده شود.

 مینی‌سریال “چرنوبیل

تاریخ ساخت: 2019

ژانر: درام، تاریخی، هیجان‌انگیز

ستارگان: جسی باکلی، جارد هریس، استلان اسکارسگارد، آدام نگایتیس

“چرنوبیل” یک مینی‌سریال پنج قسمتی است که داستان بر اساس واقعیت‌های فاجعه‌بار اتمی شهر چرنوبیل در اوکراین را به تصویر می‌کشد. این حادثه در روز 26 آوریل 1986 در نیروگاه اتمی چرنوبیل اتفاق افتاد و به عنوان بزرگ‌ترین فاجعه اتمی غیرنظامی در تاریخ بشر شناخته می‌شود. منجر به انفجار و آتش‌سوزی در رآکتور شماره ۴ نیروگاه شد که در اثر آن مواد رادیواکتیو در مناطق گسترده‌ای از غرب شوروی و اروپا پخش شد.

 مینی‌سریال "چرنوبیل"

سریال “چگونه از مجازات قتل فرار کنیم”

تاریخ ساخت: 2014 تا 2020

ژانر: جنایی، درام، رازآلود

ستارگان: ویولا دیویس، بیلی براون، جک فالاهی، آجا نعومی کینگ

داستان سریال “چگونه از مجازات قتل فرار کنیم” دربارهٔ چندین دانشجوی حقوق نخبه و یکی از استادان خوب آنهاست که درگیر یک ماجرای جنایی و قتل می‌شوند. این قتل می‌تواند زندگی هر یک از آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

سریال “موجه”

تاریخ ساخت: 2010 تا 2015

ژانر: اکشن، جنایی، درام

ستارگان: تیموتی الیفانت، نیک سیرسی، ژوئل کارتر، جیکوب پیتس

سریال “موجه” دربارهٔ یک معلم مدرسه به نام ری‌لند گیونز است. او که یک معلم مدرسه در ایالت میامی است، به زادگاه مادری خود که یک شهر کوچک و فقیر در شرق کنتاکی است، منتقل می‌شود. در آنجا او دوست دوران کودکی‌اش را ملاقات می‌کند که در گذشته با او در معدن زغال‌سنگ کار می‌کرد. این دوست کودکی‌اش اکنون یکی از فعالان نژادپرستی است و به تازگی در یکی از کلیساهای سیاه‌پوستان بمب‌گذاری کرده است.

سریال “پارک‌ها و تفریحات”

تاریخ ساخت: 2009 تا 2020

ژانر: کمدی

ستارگان: ایمی پولر، جیم اوهیر، نیک آفرمن، کریس پرت

سریال “پارک‌ها و تفریحات” دربارهٔ کارمندان شهرداری در ایالت ایندیانا آمریکا است که با اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های مختلف سعی دارند شهر خود را بهتر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا